ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

مینو خالقی - «صلح پایدار تنها زمانی ممکن است که طرفین به هزینه‌های تنش‌آفرینی بیشتر از منافع آن بیندیشند»، شاید بیش از هر زمان دیگری درباره رابطه ایران و آمریکا، خصوصا در شرایط فعلی، مصداق داشته باشد.
روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

محمدمهدی محمدی - اقتصاد دیجیتال با تعریف سازوکارهای اقتصادی مبتنی بر داده و فناوری، به یکی از مهم‌ترین عناصر ساختار اقتصادی جهانی تبدیل شده است. این مفهوم نه تنها شامل تجارت الکترونیک می‌شود، بلکه به تمامی ابعاد استفاده از فناوری‌های دیجیتال در زندگی روزمره، از مبادلات مالی تا ارتباطات، پرداخته و تأثیر قابل توجهی بر رفتارهای اجتماعی، فرآیندهای مدیریتی و ساختارهای زیرساختی جوامع دارد. با پیشرفت‌های مداوم و ظهور فناوری‌های نوآورانه، به‌ویژه در حوزه‌های هوش مصنوعی، بیگ دیتا، اینترنت اشیاء و بلاک‌چین، تحولات عمیق‌تری در بازارهای جهانی و شکل‌گیری مدل‌های کسب‌وکار جدید مشاهده می‌شود.
يکشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۴ - 2025 July 20
کد خبر: ۲۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵

زمان آغاز مرحله دوم توزیع سبد کالا

با توجه به پایان مرحله اول توزیع سبد کالا توزیع مرحله دوم از اواخر اردیبهشت ماه آغاز و تا پیش از پایان خرداد تمامی مشمولان سبد خود را در این مرحله دریافت خواهند کرد.
تدبیر24: با توجه به پایان مرحله اول توزیع سبد کالا توزیع مرحله دوم از اواخر اردیبهشت ماه آغاز و تا پیش از پایان خرداد تمامی مشمولان سبد خود را در این مرحله دریافت خواهند کرد.

یک مقام آگاه در وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام خبر فوق اظهار کرد: از آنجایی که قرار است سبد کالا در مرحله دوم به اقشار خاص تعلق گیرد ممکن است جامعه هدف تغییر کند.

وی ادامه داد: تغییر جامعه هدف در حال بحث است و به احتمال زیاد سبد کالا از مرحله دوم به نیازمندان واقعی پرداخت می‌شود.

این مقام آگاه در وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این سوال که قرار است چه تغییری در محتوای سبد کالای مرحله دوم ایجاد شود خاطرنشان کرد: هنوز در این باره تصمیم گیری قطعی نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تمام مشمولان دریافت سبد کالا در مرحله اول سبد خود را دریافت کرده اند بیان کرد:‌ خیلی‌ها سبد کالای خود را دریافت نکرده اند.

وی ادامه داد: از مجموع مشمولان دریافت سبد کالا در مرحله اول 10 درصد سبد خود را دریافت نکرده‌اند.

این مقام آگاه در وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این سوال که دلیل عدم دریافت سبد کالا از سوی این افراد چه بوده است گفت: ما کمبود کالا نداشته ایم و اگر کسی سبد خود را دریافت نکرده قطعا دریافت سبد کالا را در شان خود ندانسته است.

توزیع سبد کالا از 13 بهمن‌ماه آغاز شد و کالاهای آن در مرحله اول شامل 10 کیلوگرم برنج، چهار کیلوگرم مرغ، دو بطری روغن ماهی، دو بسته پنیر بسته‌بندی شده و یک شانه تخم‌مرغ یا 24 عدد تخم‌مرغ بسته‌بندی شده بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: