بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۲۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
جانشین اصلی پویول پیدا شد

پیشنهاد 50 میلیونی بارسا به سیلوا

باشگاه بارسلونا برای خرید تیاگو سیلوا از نماینده پاریس مبلغ 50 میلیون یورو کنار گذاشته است.
تدبیر24: مقامات باشگاه بارسلونا برای خرید سیلوا از پاری سن ژرمن رقم 50 میلیون یورو پیشنهاد داده و قصد دارد از او به عنوان پویول دوم بهره ببرد. سیلوا در جام جهانی خوش درخشیده و نقش قابل توجهی در مهار حریفان داشته است، این بازیکن که در بازی تیمش برابر آلمان غایب است فرصت دارد از طریق وکیلش پیشنهاد رسمی بارسلونا را پیگیری کند.

سیلوا که سابقه بازی در پورتو، دینامو مسکو، فلومیننسه، میلان و پاری سن ژرمن را در کارنامه خود یدک می کشد به خوبی می داند که با لباس بارسلونا به اوج خواهد رسید و بیش از پیش دیده خواهد شد.
 
مشکل بزرگ بارسلونا در این مسیر، باشگاه پاری سن ژرمن است، جایی که در آن چیزی به عنوان فروش بازیکن تعریف نشده و مالک ثروتمند و قطری آن علاقه ای به فروش بازیکنانش ندارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: