بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۸۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸

جمع‌بندی فراکسیون امید درباره موافقت یا مخالفت با وزرا امروز اعلام می‌شود

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز مجمع عمومی این فراکسیون گفت که جمع بندی فراکسیون امید درباره مخالفت یا موافقت با وزرای پیشنهادی پیش از آغاز رای‌گیری برای وزرا در مجلس به اطلاع اعضای فراکسیون خواهد رسید.

تدبیر24»بهرام پارسیایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید صبح امروز با حضور ۹۰ نفر از اعضای این فراکسیون برگزار شد. در این جلسه کمیته های تخصصی این فراکسیون گزارشی را در مورد ارزیابی های خود نسبت به وزارتخانه های مختلف ارائه کردند و پس از سخنرانی دکتر عارف برخی نمایندگان نیز نظرات خود را در این زمینه مطرح کردند.

وی افزود: همچنین فرم‌هایی با اسامی ۱۷ وزیر پیشنهادی در اختیار اعضای فراکسیون قرار گرفت و نظر مخالف و موافق اعضای فراکسیون گرفته شد.

پارسایی در پایان خاطرنشان کرد: جمع بندی فراکسیون امید در مورد مخالفت یا موافقت با وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم پیش از رای گیری در جلسه علنی به اطلاع اعضای فراکسیون خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: