امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

رضا رئیسی - ظریف کت درآورده دو دستانش را به احترام رای ندهندگان بر سینه می گذارد و می گوید: کسانی که رای ندادند بسیار محترم هستند و عزیز، انتخابشان این بوده اما جمعه روز دیگری است
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۲۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸

فرکی گزینه مناسبی برای تیم ملی است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: حسین فرکی در بین گزینه‌های داخلی برای تیم‌ملی مناسب است.
تدبیر24: بهرام افشارزاده در مورد جذب دروازه‌بان برزیلی برای استقلال گفت: نباید بین بازیکن داخلی و خارجی فرقی باشد و ما یک دروازه‌بان برزیلی جذب کردیم.

وی در مورد مسئله میزبانی جام ملت‌های آسیا و اینکه ایران کاندیدای اخذ میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ هست عنوان کرد: ما هرچه میزبانی بگیریم برای ورزشمان خوب است و می‌تواند به ما در پیشرفت بیشتر کمک کند.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که در بین گزینه‌های ایرانی کدام فرد را برای هدایت تیم‌ملی مناسب می‌بیند خاطرنشان کرد: فرکی گزینه مناسبی است اما همه گزینه‌های ایرانی مناسب هستند.

وی در مورد اینکه آیا اعتقاد به استفاده از گزینه‌های داخلی دارد تصریح کرد: هرچه از مربیان داخلی استفاده کنیم بهتر است و فدراسیون بهتر است بودجه خود را به کمیته مربیان بدهد تا پیشرفت بیشتری صورت بگیرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: