تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 06
کد خبر: ۳۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
دکتر نوربخش در مراسم افتتاح شعبه 4تأمین اجتماعی کرمانشاه:

سازمان تأمین اجتماعی به ثبات و پایداری رسیده است

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در مراسم افتتاح شعبه 4 تأمین اجتماعی کرمانشاه گفت: تأمین اجتماعی از حاشیه ها خارج شده و به پایداری و ثبات رسیده است.
تدبیر24: به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش با بیان این مطلب، اظهار داشت: با افتتاح این شعبه بیمه شدگان می توانند با سهولت و دسترسی آسانتر خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

وی با تبربک هفته دولت و ابراز خرسندی از افتتاح شعبه 4تأمین اجتماعی کرمانشاه، گفت: با وجود اینکه کارهای زیادی در سازمان تأمین اجتماعی انجام شده است، اما هنوز کارهای انجام نشده ای نیز برای انجام داریم.

دکتر نوربخش گفت: تأمین اجتماعی، سازمانی اثرگذار در تصمیم گیری ها وسیاست گذاری های کشور است و این سازمان نقش مستقیمی در زندگی نیمی از جمعیت کشور دارد.
وی افزود: امیدوارم با مدیریت جهادی بتوانیم منابع و مصارف سازمان تأمین اجتماعی  را حفظ کرده و مجموعه ای متحول و ارگانیک داشته باشیم.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: وظایفی که ما در تأمین اجتماعی به عهده داریم و انجام می دهیم عبادت است و اکرام بیمه شده از واجباتی است که باید به آن عمل شود.
وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که توفیق خدمت در سازمان تأمین اجتماعی را به ما عطا کرده، تصریح کرد: امیدواریم در سال های آینده بتوانیم رضایت تمامی بیمه شدگان این سازمان را کسب کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: