تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در مراسم کلنگ زنی درمانگاه سنقر و کلیایی:

دولت 10 هزار میلیارد تومان به طرح تحول سلامت پرداخت کرده است

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در مراسم کلنگ زنی درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان سنقر و کلیایی استان کرمانشاه گفت: دولت 10 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح تحول سلامت در کشور پرداخت کرده است.
تدبیر24: به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی،  دکتر سید تقی نوربخش اظهار داشت: این درمانگاه در زمینی به مساحت یک هزار و 826 متر مربع برای ارائه خدمات درمانی مناسب به بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی شهرستان سنقر و کلیایی احداث خواهد شد.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: زمان احداث برای درمانگاه عمومی سنقر و کلیایی،18 ماه در نظر گرفته شده و تا پایان این مدت درمانگاه آماده بهره برداری خواهد بود.

وی با بیان اینکه رییس جمهور اگر قولی به مردم بدهند براساس سنجش منابع است، افزود:رییس جمهور قول داد که در حوزه درمان پرداخت از جیب مردم به زیر 10 درصد کاهش پیدا کند که این مسئله با اجرای طرح تحول سلامت انجام شد.

دکتر نوربخش اظهار داشت: پرداخت مطالبات پزشکان و مراکز طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی در گذشته با تأخیر زیاد مواجه بود و حتی به 10 ماه نیز رسیده بود که در حال حاضر پرداخت ها به مراکز طرف قرار داد به روز شده است.

همچنین در این مراسم نماینده مردم سنقر وکلیایی در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته دولت، گفت: شهرستان سنقر و کلیایی مردم شریفی دارد که مستحق دریافت خدمات درمانی در خور شأن آنان هستند.

محمد ابراهیم محبی افزود: توجه دولت تدبیر و امید به حوزه سلامت قابل تقدیر است و از مسؤلان سازمان تأمین اجتماعی برای احداث درمانگاه در این شهرستان تقدیر کرده و می خواهیم تا این پروژه در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

وی اظهار داشت: شهرستان سنقر و کلیایی 900هزار بیمه شده تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی دارد که احداث این درمانگاه خدمت بزرگی به مردم این منطقه است.

در ادامه نیز،مدیر کل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: سازمان در این  استان 270 هزار بیمه شده اصلی و تبعی تحت پوشش دارد.

کیومرث فلاحی افزود: تجربه نشان داده هرجا تأمین اجتماعی ورود پیدا کند توسعه، رشد و بالندگی را به همراه دارد.

وی اظهار داشت: با حضور مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی، کلنگ احداث 2 درمانگاه عمومی در شهرهای سنقر و کلیایی و پاوه به زمین زده می شود، از طرفی اورژانس بیمارستان تأمین اجتماعی حضرت معصومه (ع) و شعبه 4 تأمین اجتماعی کرمانشاه نیز افتتاح و به بهره برداری می رسد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: