تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۴۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳

فرمانده‌عملیات‌داعش‌به‌هلاکت‌رسید

'ابومصعب الرمالی' فرمانده عملیات گروهک تروریستی - تکفیری 'داعش' در شهر 'کوبانی' (عین العرب) در شمال سوریه به هلاکت رسید .
تدبیر24:این تروریست داعشی که تابعیت عربستانی دارد، در درگیری با نیروهای کرد محافظ این شهر به هلاکت رسید .

المیادین افزود: نیروهای نظامی عراق و همچنین نیروهای مردمی این کشور نیز در چارچوب مبارزه با این گروهک تروریستی در خاک عراق از سه محور شروع به پیشروی به سمت منطقه 'یثرب' در استان 'صلاح الدین' کردند .

این شبکه اضافه کرد: نیروهای مرزی ارتش عراق در غرب 'الرمادی' نیز حملات داعش به گذرگاه 'الولید' را خنثی کرده و نیروهای این گروه تروریستی را عقب راندند .

حملات پی در پی ارتش و نیروهای مردمی عراق از یک سو و نیروهای پیشمرگ کرد از سوی دیگر، داعش را به شدت سردرگم کرده و منابع خبری از عقب نشینی گسترده تروریست ها از مناطقی از 'موصل'، ' تکریت'، 'سنجار'، ' تلعفر'، 'الرمادی'، 'بغدادی' و' قائم' خبر می دهند.

منابع خبری از تسلط کامل نیروهای پیشمرگه کرد بر منطقه سنجار در استان 'نینوا' و فرار شمار زیادی از تکفیری های داعش از این منطقه خبر دادند.

فرمانده عملیات 'سامرا' نیز دیروز از هلاکت 25 تروریست داعش و یک سرکرده این گروهک در جنوب تکریت در استان صلاح الدین عراق خبر داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: