بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 21
کد خبر: ۴۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱

آیت الله نورمفیدی: مصلحت نظام همواره مد نظر مسوولان حراست باشد

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: مصلحت نظام باید همیشه مد نظر مسوولان حراست بوده و نظارت آنان همراه با تحلیل درست باشد.
دفتر امام جمعه گرگان، آیت الله 'سید کاظم نورمفیدی' در دیدار با مدیران حراست ادارات کل استان اظهار داشت: نظارت بدون قدرت تحلیل سالم و تشخیص دهنده واقعیت ها، بی اثر است.

امام جمعه گرگان در ادامه با بیان اینکه حضرت علی (ع)، کار مسوولان حراست را تعبیر به چشم کرده است، تاکید نمود: حراست نباید به دنبال مچ گیری باشد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان اضافه کرد: طبق توصیه امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر، مسوولان حراست باید اهل صدق و وفا باشند.

آیت الله نورمفیدی، صدق را تعبیر به راستی کرد و آن را یکی بودن ظاهر و باطن دانست و خاطرنشان کرد: صداقت دو جنبه زبانی و شخصیتی دارد.

تدبیر24: به گفته امام جمعه گرگان، کسی که صداقت زبانی دارد، دروغ نمی گوید، اما منظور حضرت علی (ع)، این جنبه صداقت نیست.

نماینده ولی فقیه در گلستان با یادآوری اینکه حضرت علی (ع)، بر صداقت شخصیتی یعنی یکی بودن ظاهر و باطن توجه دارد، اظهار کرد: راستگویی، یکی از جلوه های انسان های صالح است.

آیت الله نورمفیدی منظور حضرت علی (ع) از وفا را وفاداری مسوولان حراست به حکومت دانست و افزود: مسوولان حراست در وظیفه خود نباید منافع و حب و بغض های شخصی را دخالت دهند.

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ذات اقدس الهی به عنوان خالق جهان هستی، هر خلافی را مورد مواخذه قرار نمی هد، بنابراین مسوولان حراست نیز نباید به خاطر هر اتفاقی یقه کارگزاران دولت را بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه مواخذه کردن باید مطابق اصول باشد، اظهار کرد: معیار اساسی در کار حراست، صدق و وفا و دردسر ایجاد نکردن برای مردم است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: