تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 06
کد خبر: ۴۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱
معاون اداری مالی سازمان تأمین اجتماعی:

پیوند برنامه وبودجه در سازمان تأمین اجتماعی عملیاتی می شود

معاون اداری مالی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اهمیت اتصال برنامه وبودجه به یکدیگر گفت: پیوند برنامه وبودجه در این سازمان اجرایی می شود.
تدبیر24: به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر رضا راعی در همایش سراسری مدیران درمان سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه بودجه سالجاری این سازمان 46 هزار میلیارد تومان است که بیش از یک چهارم بودجه کشور است، افزود: سازمان تأمین اجتماعی با این گستردگی بدون برنامه ریزی استراتژیک قادر به وصول اهداف کلان خود نیست.

وی ادامه داد: برنامه ریزی استراتژیک تأمین اجتماعی در هیئت مدیره این سازمان تصویب شده که این برنامه شامل چشم انداز، مأموریت ها وراهبردهای کلان سازمان است.
دکتر راعی اظهار داشت: این سازمان به دنبال اثربخشی فعالیت هاست که مبتنی بر رضایت ذینفعان است.
وی با اشاره به وجود مدیران توانمند وعلاقمند در سازمان تأمین اجتماعی گفت: تفویض اختیار وبهره مندی از مشارکت مدیران از رویکردهای این سازمان است.
معاون اداری مالی تأمین اجتماعی افزود: ایجاد بیمارستان جامع، کارت هوشمند سلامت ونظام ارجاع داخلی از راهبردهای بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی است که مورد توجه هستند ومنابع مالی مناسبی نیز به آنها اختصاص پیدا می کند.
دکتر راعی تصریح کرد: انسان های رشد یافته سازمان های مترقی را می سازند وباید برای بهبود فرایندهای کاری تلاش بیشتری انجام دهیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: