ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

مینو خالقی - «صلح پایدار تنها زمانی ممکن است که طرفین به هزینه‌های تنش‌آفرینی بیشتر از منافع آن بیندیشند»، شاید بیش از هر زمان دیگری درباره رابطه ایران و آمریکا، خصوصا در شرایط فعلی، مصداق داشته باشد.
روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

محمدمهدی محمدی - اقتصاد دیجیتال با تعریف سازوکارهای اقتصادی مبتنی بر داده و فناوری، به یکی از مهم‌ترین عناصر ساختار اقتصادی جهانی تبدیل شده است. این مفهوم نه تنها شامل تجارت الکترونیک می‌شود، بلکه به تمامی ابعاد استفاده از فناوری‌های دیجیتال در زندگی روزمره، از مبادلات مالی تا ارتباطات، پرداخته و تأثیر قابل توجهی بر رفتارهای اجتماعی، فرآیندهای مدیریتی و ساختارهای زیرساختی جوامع دارد. با پیشرفت‌های مداوم و ظهور فناوری‌های نوآورانه، به‌ویژه در حوزه‌های هوش مصنوعی، بیگ دیتا، اینترنت اشیاء و بلاک‌چین، تحولات عمیق‌تری در بازارهای جهانی و شکل‌گیری مدل‌های کسب‌وکار جدید مشاهده می‌شود.
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۴ - 2025 July 22
کد خبر: ۴۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵

صادرات 1 میلیارد دلاری سایپا از پراید

گروه خودروسازی سایپا تا کنون از صادرات پراید بالغ بر 1 میلیارد دلار ارز آوری کسب کرده است.
تدبیر24: گروه خودروسازی سایپا موفق شده بر اساس برنامه استراتژیک خود بیش از یک میلیارد دلار، از صادرات محصول پراید( گروه ایکس 100)  به بازارهای هدف درآمد کسب نماید.
 
بر اساس این گزارش گروه خودروسازی سایپا با تکیه بر مزیت های رقابتی محصولات خود از جمله قیمت اقتصادی، مصرف پائین سوخت، شبکه گسترده خدمات پس از فروش و قیمت رقابتی قطعات یدکی، توانسته در بازارهای مختلف حضور یابد و با ارائه مناسب محصولات و خدمات و جلب نظر مشتریان، سهم قابل توجهی از بازارهای صادراتی را به خود اختصاص دهد.
 
کسب استانداردهای جهانی و بین المللی و سبد متنوع محصولات از دیگر عواملی است که گروه خودروسازی سایپا را در حفظ و توسعه بازارهای صادراتی و دستیابی به فروش 1 میلیارد دلاری محصول پراید یاری نموده است.
 
این گزارش می افزاید: بیش از نیمی از صادرات خودرو پراید به کشور عراق صورت گرفته که نشانگر محبوبیت و علاقمندی مردم این کشور به این خودرو در کشور عراق است. این درحالی است که میزان این صادرات به سایر بازارها نیز در حال افزایش می باشد.
 
گروه خودروسازی سایپا برای افزایش صادرات محصولات خود در سال های آینده براساس ورود محصولات جدید ساینا و پلت فرم SP100 به سبد محصولات صادراتی در حال برنامه ریزی است.
منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: