تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 06
کد خبر: ۴۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵
معاون اقتصادی وبرنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی:

باید شرایط بهره مندی بیشتر از ظرفیت ها وقابلیت های بانک رفاه کارگران فراهم شود

معاون اقتصادی وبرنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های بانک رفاه کارگران گفت: باید شرایط بهره مندی بیشتر از ظرفیت ها وقابلیت های بانک رفاه کارگران فراهم شود.
تدبیر24: به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، نجات امینی در همایش تبیین استراتژی همگرایی وهم افزایی شرکت ها و هلدینگ های گروه تأمین افزود: بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از مجموعه های اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی دارای 2300 میلیارد تومان سرمایه است و همچنین یک هزار و70 شعبه در سراسر کشور دارد.
وی ادامه داد: پراکندگی مناسب شعب این بانک، قابلیت خوبی را در میان بانک های خصوصی کشور فراهم کرده که باید از آن به نحو مطلوبی استفاده شود.
امینی با اشاره به افزایش سرمایه بانک  رفاه از 80 میلیارد تومان به 2300میلیارد تومان گفت: افزایش مناسب سرمایه این بانک طی دو سال گذشته توسط سازمان تأمین اجتماعی وشرکتهای سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) انجام شده است.
معاون اقتصادی وبرنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی افزود: بانک رفاه در دو سال گذشته روند رو به رشدی داشته وموفق به جذب نقدینگی خوبی در بازار شده، به طوری که در حال حاضر نقدینگی این بانک 300 هزار میلیارد ریال است.
امینی با بیان اینکه بانک رفاه کارگران وارد باشگاه بانک های دارای 300هزار میلیارد ریال سپرده شده است، اظهار داشت: این بانک خدمات مناسبی به سازمان تأمین اجتماعی ارائه کرده  و در مواقع موردنیاز، نقدینگی این سازمان را تأمین کرده است.
وی با اشاره به همکاری موثربانک رفاه کارگران در تحولات وجابجایی سرمایه شرکتهای شستا تصریح کرد: با تقویت تعامل شرکت های تابعه واین بانک می توان از نقش مهم بانک رفاه کارگران در تأمین نقدینگی برای سازمان تأمین اجتماعی وشرکتهای وابسته آن به بهترین صورت بهره مند شد.  

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: