تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 06
کد خبر: ۴۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷

ساختمان جدید شعبه 2 تأمین اجتماعی قائمشهر(شهید علی صالحی) افتتاح شد

ساختمان جدید شعبه 2 تأمین اجتماعی قائمشهر که به نام علی صالحی- کارمند شهید سازمان تأمین اجتماعی در قائمشهر- مزین شده است، در مراسمی با حضور مدیر کل امور دفتر کارگزاری های این سازمان افتتاح شد.
تدبیر24: به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در این مراسم، مهندس سید محمد علی جنانی گفت: کیفیت خدمات وفعالیتهای کارگزاری های سازمان تأمین اجتماعی ارتقا می یابد.       
وی رضایتمندی بیمه شدگان و مستمری بگیران را از اهداف همیشگی سازمان تامین اجتماعی برشمرد و ادامه داد: با توسعه و ارتقای خدمات، دستیابی به اهداف سازمان تسهیل می شود.
مهندس جنانی گفت: تامین اجتماعی که نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد، با حجم زیاد ارباب رجوع و تنوع خدمات باید برای رضایتمندی افراد تحت پوشش تلاش کند.
وی افزود: در حال حاضر خدمات سازمان تامین اجتماعی از سوی 171 کارگزاری سازمان تأمین اجتماعی در کشور ارائه می شود.
مدیر کل امور دفتر کارگزاری های سازمان تأمین اجتماعی دریافت حق بیمه از کارفرمایان را مهمترین منبع در آمدی این سازمان برشمرد و گفت: حفظ کرامت مخاطبان این سازمان که تامین کننده منابع درآمدی هستند، ضرورت دارد.
وی رضایتمندی مشتریان سازمان تامین اجتماعی را در گرو ارتقای خدمت رسانی و اعتماد سازی افراد به فعالیت های این سازمان دانست و اظهار داشت: خدمات بیمه ای سازمان تامین اجتماعی توسط 525 شعبه دائمی، 262 شعبه اقماری و 171 کارگزاری به افراد تحت پوشش این سازمان ارائه می شود.
امام جمعه قائمشهر نیز در این مراسم گفت: مسئولیت، امانتی در دست افراد برای خدمت به جامعه است.
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی به رویه مرسوم تغییر دولت ها و اعمال تغییر مدیران در کشور اشاره کرد و افزود: افراد با رعایت انصاف، جوانمردی و به منظور حفظ و پاسداشت نظام جمهوری اسلامی باید تلاش کنند.
مدیر کل تامین اجتماعی مازندران نیز گفت: یک میلیون و 800 هزار نفر از جمعیت مازندران تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که 58 درصد جمعیت استان را شامل می شود.
سید علی اصغر محمودی با بیان اینکه، 185 هزار نفر از جمعیت 304 هزار نفری شهرستان قائم شهر، تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، افزود: از مجموع جمعیت تحت پوشش این شهرستان، 55 هزار بیمه شده و17 هزار مستمری بگیر اصلی هستند.
وی اظهار داشت: با توجه به فعالیت کارخانه نساجی مازندران در قائمشهر، اولین شعبه تأمین اجتماعی استان های مازندران، گیلان وگلستان در سال 1328 در این شهرستان راه اندازی شده بود.  
گفتنی است، ساختمان شعبه دو تامین اجتماعی قائمشهر در زمینی به مساحت یکهزار و 39 متر مربع و با صرف 20 میلیارد ریال اعتبار ساخته شد.
در حال حاضر 2 شعبه تأمین اجتماعی در قائمشهر استان مازندران به بیمه شدگان ومستمری بگیران خدمات ارائه می کنند.
همچنین در دومین روز از دهه مبارک فجر، ساختمان جدید شعبه تامین اجتماعی شهرستان گلوگاه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و مدیرکل تامین اجتماعی مازندران افتتاح شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: