بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۴۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶

جذب 2500 هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران

 تدبیر24: معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران خبر داد: سال ۹۳ بیش از ۷۰ پرونده جذب هیات علمی واحد‌های دانشگاهی در استان تهران مورد ارزیابی قرار گرفت که با توجه به منویات ریاست دانشگاه این رقم در سال ۹۴ به ۲۵۰۰ نفر خواهد رسید.
به گزارش مرکز حوزه ریاست و ورابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از آنا، دکتر نوابخش به جلسه جذب هیات علمی استان تهران اشاره کرد و اظهار داشت: این جلسه با حضور ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی و کلیه افراد حقوقی اعم از نمایندگان وزارت علوم، بهداشت و درمان و نمایندگان مقام معظم رهبری تشکیل شد.
وی ادامه داد: در این جلسه بیش از شصت پرونده افراد هیات علمی با درجه‌های دکترا و کار‌شناس ارشد مورد ارزیابی قرار گرفت که واحد‌های تهران حدود ۵۳ پرونده مورد قبول قرار گرفت و ۷ پرونده هم به ارزیابی مجدد رسید.
نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه در استان تهران در ادامه افزود: ‌در طول سال ۹۳ بیش از ۷۰ پرونده جذب هیات علمی واحد‌های دانشگاهی در استان تهران مورد ارزیابی قرار گرفت که با توجه به منویات ریاست دانشگاهاین رقم در سال ۹۴ به ۲۵۰۰ نفر خواهد رسید.
وی در پایان با بیان اینکه فارغ التحصیلان ممتاز داخل و خارج از کشور همچنین دانشگاه آزاد اسلامی جذب هیات علمی خواهند شد، خاطر نشان کرد: ‌ با جذب اساتید ممتاز تحصیلات تکمیلی مقاطع ارشد و دکترا گسترش پیدا خواهد کرد.

منبع:روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: