ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

مینو خالقی - «صلح پایدار تنها زمانی ممکن است که طرفین به هزینه‌های تنش‌آفرینی بیشتر از منافع آن بیندیشند»، شاید بیش از هر زمان دیگری درباره رابطه ایران و آمریکا، خصوصا در شرایط فعلی، مصداق داشته باشد.
روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

محمدمهدی محمدی - اقتصاد دیجیتال با تعریف سازوکارهای اقتصادی مبتنی بر داده و فناوری، به یکی از مهم‌ترین عناصر ساختار اقتصادی جهانی تبدیل شده است. این مفهوم نه تنها شامل تجارت الکترونیک می‌شود، بلکه به تمامی ابعاد استفاده از فناوری‌های دیجیتال در زندگی روزمره، از مبادلات مالی تا ارتباطات، پرداخته و تأثیر قابل توجهی بر رفتارهای اجتماعی، فرآیندهای مدیریتی و ساختارهای زیرساختی جوامع دارد. با پیشرفت‌های مداوم و ظهور فناوری‌های نوآورانه، به‌ویژه در حوزه‌های هوش مصنوعی، بیگ دیتا، اینترنت اشیاء و بلاک‌چین، تحولات عمیق‌تری در بازارهای جهانی و شکل‌گیری مدل‌های کسب‌وکار جدید مشاهده می‌شود.
شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۴ - 2025 July 26
کد خبر: ۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۸

بانک انصار گواهینامه ISO10002 گرفت

گواهینامه «سیستم رسیدگی به شکایت مشتری ISO 10002 »یکی از معتبرترین جوایز سازمان بین المللی (ISO) به بانک انصار تعلق گرفت. نمایندگان این سازمان که متشکل از موسسه های ملی استاندارد ۱۳۰ کشور صنعتی و درحال توسعه از کلیه مناطق دنیا و وظیفه اصلی اش توسعه استاندارد در جهان با نگرش تسهیل کننده نسبت به تبادلات بین المللی کالاها و خدمات است، پس از سه سال فعالیت های بانک برای تطبیق با الگوها و قالب های مرتبط با مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان و به ویژه رسیدگی به شکایات آن ها این گواهینامه را به انصار اهدا کردند.
به گزارش بویرنیوز، سیدحمیدخالقی مدیرکل بازاریابی و تبلیغات این بانک طی مصاحبه ای ضمن اعلام این خبر گفت: انصار به اتکای ظرفیت های ارزشی و علمی توامان خود و در راستای ارتقای توانمندی های مشتری مدارانه و افزایش مزیت های رقابتی با اجرای طرح های تحولی ویژه و دگرگونی های ساختاری و مدیریتی تمامی الگوهای مرتبط به این سیستم را در بانک انصار پیاده کرده است. خالقی اضافه کرد که استخدام ده ها کارشناس روانشناسی، نصب سیستم های صوتی، تلفنی و اینترنتی،آموزش نیروهای انسانی، ایجاد ساختارهای جدید مشتری مدار و تدوین مقررات تضمین کننده تحقق عملی رضایت مشتریان و کاهش شکایت ها ازجمله اقدامات انصار طی سه سال گذشته بوده است.
مدیرکل بازاریابی و تبلیغات انصار در ادامه این گفتگو بااشاره به اقدامات موازی با پیاده سازی استانداردهای ایزو۱۰۰۰۲ و دریافت ده ها گواهینامه وجوایز دیگر از جمله نشان سازمان پاک و سه نشان بین المللی «نشان بین المللی اعتماد مشتریان درصنعت بانکداری(TBA)»،«نشان برندمحبوب مشتریان درصنعت بانکداری(PCB)» و «جایزه نوآوری در مدیریت روابط عمومی» به تشریح چگونگی صرف هزینه های سنگین بانک انصار برای نهادینه سازی مشتری مداری پرداخته و افزود که براساس سندچشم انداز و طرح تحولی ابلاغی، بانک انصار درحال انطباق خود با تمامی استانداردهای دیگر بین المللی است و خود را آماده رقابت مالی و بانکداری در سطح استانداردهای جهانی می کند.
مدیرکل بازاریابی انصاردرپایان این گفتگو به تأسیس مرکزپژوهشی بانک انصار با ظرفیت های پژوهشی مطابق با استانداردهای دانشگاهی، حمایت از فعالیت های مرتبط با ایجاد زیرساخت های اقتصاد مقاومتی، برگزاری کنفرانس های بین المللی در زمینه بانکداری اسلامی، ترویج فرهنگ قرض الحسنه، بانکداری الکترونیکی و همکاری با سازمان های دولتی و غیردولتی در کاهش تأثیرتحریم های دولت های غربی به عنوان اقداماتی که مزیت های رقابتی بانک را دربرابر رقبای خود افزایش می دهد اشاره کرده و بانک انصار را بانکی متعهد به پیاده سازی همه ارزش های شرعی دانست که اخیرا از سوی بانک مرکزی جایزه رعایت موازین شرعی را دریافت کرده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: