نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۵۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

پیتزا با طعم هروئین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان از دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف دو کیلو و 875 گرم هروئین در جعبه‌ی پیک موتوری پیتزافروشی در شهرستان خرم‎آباد خبر داد.
 تدبیر24: سرهنگ «فرخی» در این‎باره، افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر استان از فعالیت یک باند سوداگر مرگ که در پوشش پیتزافروشی نسبت به خرید و فروش مواد مخدر اقدام می‎کردند، اطلاع یافتند.

وی اظهار کرد: مأموران با کارهای اطلاعاتی محل مورد نظر را شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه با توقیف موتورسیکلت مربوطه سه سوداگر مرگ را دستگیر و در بازرسی از جعبه موتورسیکلت پیتزافروش دو کیلو و 875 گرم هروئین کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر لرستان تصریح کرد: مأموران مواد مخدر استان با همکاری مأموران شهرستان‎های کوهدشت و پلدختر در محور «زانوگه - بابازید» با توقیف یک‎دستگاه پژو پارس و دستگیری سه قاچاقچی 10 کیلو تریاک کشف کردند.

فرخی خاطرنشان کرد: هم‌چنین در عملیاتی دیگر با همکاری مأموران مواد مخدر شهرستان دورود با توقیف یک‎دستگاه خودرو لیفان و دستگیری سه سوداگر مرگ دو کیلو تریک کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سه دستگاه وسیله نقلیه و 9 سوداگران مرگ همراه 14 کیلو و 875 گرم موادمخدر مکشوفه تحویل مراجع قضایی شدند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: