نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۵۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

پایگاه خبری - تحلیلی رویداد24 آغاز به کار کرد

تدبیر24:پایگاه خبری - تحلیلی رویداد24 با رویکرد اعتدالی و با هدف انتشار اخبار و تحلیل های راهبردی آغاز به کار کرد. این پایگاه اطلاع رسانی با بهره گیری از افراد خبره در حوزه های گوناگون، تلاش دارد با استفاده از قلم و فکر صاحب نظران و کارشناسان، بستری مناسب برای آگاهی بخشی جامعه، نخبگان و علاقه مندان به موضوعات مختلف را فراهم آورد و رسالت خود را به عنوان رسانه ای مستقل و دغدغه مند در جهت ارتقای روزافزون سطح آگاهی و بصیرت افزای جامعه به منصه ظهور برساند.

رویداد24، رسانه ای است فراجناحی و مستقل با رویکردی اعتدالی و با چشم اندازی واقع بینانه، که امید دارد در موضوعات پیشرو و بزنگاه های آتی همانند انتخابات آینده، با بهره گیری از صداقت رسانه ای و منطق عقلایی، به ایفای نقش موثر در فضای داخلی و بین المللی بپردازد.

پایگاه خبری - تحلیل رویداد24، از طریق آدرس www.rouydad24.ir  قابل دسترسی برای علاقه مندان و مخاطبان محترم می باشد.
برچسب ها: تدبیر24 رویداد24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: