تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۶۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

حضور زنان ایرانی در ورزشگاه آزادی

فدراسیون والیبال تعدادی از بانوان والیبالیست، خانواده فدراسیونی ها و والیبالیست ها را به استادیوم برد تا جلوی پس گرفتن میزبانی از ایران را بگیرد.
تدبیر24: یکی از حاشیه های جالب هفته سوم لیگ جهانی 2016 در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی، حضور تعدادی از بانوان در سالن بود که تیم ملی والیبال کشورمان را مورد تشویق خود قرار دادند. همچنین خانواده بازیکنان تیم ملی در سالن آزادی حاضر شدند. این اولین بار در چند سال گذشته است که بانوان اجازه حضور در سالن را پیدا می کنند.


بدین ترتیب سرانجام بانوان هم در سالن آزادی تهران در جریان بازی تیم های ملی والیبال ایران و صربستان، ایران و ایتالیا حضور یافتند و بدین ترتیب ممنوعیت هایی که برای مدتی مانع از حضور زنان در ورزشگاه جهت تماشای بازی‌های والیبال شده بود، به پایان رسید.

حضور زنان ایرانی در ورزشگاه آزادیحضور زنان ایرانی در ورزشگاه آزادی
عکس حضور زنان ایرانی در ورزشگاه آزادیعکس حضور زنان ایرانی در ورزشگاه آزادی
زنان ایرانی در ورزشگاه آزادیزنان ایرانی در ورزشگاه آزادی
عکس زنان ایرانی در ورزشگاه آزادیعکس زنان ایرانی در ورزشگاه آزادی



بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: