بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 18
کد خبر: ۷۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

رشد 5 درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی مهران در نوروز 96

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از رشد 5 درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی مهران در نوروز 96 خبر داد.
تدبیر24 »«نورالله دلخواه» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا،  با اشاره به اینکه از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 13 فروردین ماه جاری تعداد 218 هزار و 675 نفر مسافر از پایانه مرزی مهران تردد داشته‌اند، اظهار کرد: از این تعداد 16 هزار و 490 نفر اتباع خارجی و 202 هزار و 185 نفر ایرانی بودند که به صورت رفت و برگشت تردد داشتند.

وی با بیان اینکه میزان ترددها در پایانه مرزی مهران در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 درصد رشد دارد، افزود: در این ایام نظارت کافی از سوی شرکت‌های مسافری مستقر در پایانه مرزی مهران و همچنین پذیرایی از زوار انجام شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با اشاره به اینکه کل ترددها در سطح استان از 25 اسفند ماه 95 تا 13 فروردین ماه جاری 2 میلیون و 500 هزار تردد وسیله نقلیه بوده است، تصریح کرد: این میزان ترددها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 35 درصد رشد داشته است.

دلخواه تعداد جابجایی مسافران در داخل استان در این مدت را 112 هزار و 836 نفر اعلام و عنوان کرد: این تعداد مسافر در این مدت از طریق ناوگان حمل و نقل اتوبوسی استان جابجا شده است.

وی در پایان با بیان اینکه پر تردد ترین محور استان در ایام نوروز امسال ایلام، صالح‌آباد، مهران بوده است، گفت: کم تردد ترین محور در این ایام در سطح استان محور 3 راهی چهارمله به سرابله بوده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: