نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۷۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
جهانگیری با انصراف از کاندیداتوری ریاست جمهوری :

به روحانی رای می دهم

اسحاق جهانگیری پس از اعلام انصراف کاندیداتوری تاکید کرد: در انتخابات 29 اردیبهشت به روحانی رای می‌دهم.
تدبیر24»اسحاق جهانگیری کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در همایش بزرگ حامیان دکتر روحانی در سالن شهید دستغیب شیراز پس از اعلام انصراف از ادامه رقابت‌های انتخاباتی گفت: من به همراه شما ملت و تمام اصلاح طلبان به آقای روحانی رای می دهم.
وی افزود : من به اصرار شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان و به تاکید رییس جمهور ، آقای روحانی برای کمک به اصلاحات در عرصه حضور پیدا کردم تا بگویم در سال 92 چه تحویل گرفتیم و قرار است چه بکنیم ،ابتدا هم اعلام کردم من و روحانی مکمل همدیگریم .
وی خاطر نشان کرد:در اینجا از همه شهروندان،اصولگرایان،اصلاح‌طلبان  و اعتدال‌گراین درخواست می‌کنم،برای داشتن ایران آباد به همراه هم به روحانی رای بدهید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: