نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۱۲۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴

ایده اکسسوری مردانه [ 7 پیشنهاد عالی]

 

 

 

اکسسوری مردانه چی بخریم؟ بهترین اکسسوری های مردانه برای هدیه کدام هستند؟ اکسسوری برای آقایان کدام بهتر است؟ اگر شما هم برای تکمیل استایل خود به دنبال اکسسوری هستید، یا شاید هم به دنبال این هستید که آن را به مرد دوست داشتنی تان هدیه بدهید، ما در اینجا به بررسی اکسسوری های مردانه که قابل تهیه هستند خواهیم پرداخت و آنها را به شما پیشنهاد خواهیم کرد. پس در این مقاله از سایت تدبیر 24 با ما همراه باشید تا ایده اکسسوری مردانه را به شما هم منتقل کنیم.

یکی از مواردی که استایل هر شخص را تکمیل می‌کند، اکسسوری است. شما با لباس پوشیدن، بیشتر راه استایل کردن را رفته اید، اما توجه داشته باشید کا لباس برای استایل، لازم است اما کافی نیست. در کنار استفاده از لباس، باید از اکسسوری مردانه نیز استفاده کرد تا نتیجه بهتری گرفت.

ایده اکسسوری مردانه [ 7 پیشنهاد عالی]

اگر دقت کرده باشید، اکثر سلبریتی ها و افراد مشهور، وقتی برای کنفرانس خبری حاضر می‌شوند، با خود اکسسوری های به همراه دارند. پس این نکته بسیار مهم در دنیای امروزی است که حتما از اکسسوری ها استفاده کنیم. استفاده از اکسسوری در خانم ها بیشتر است، اما با توجه به محدود بودن تعداد اکسسوری مردانه، باید در انتخاب آن دقت بیشتری صورت بگیرد.

تاریخچه استفاده از اکسسوری، فقط به دنیای امروز ختم نمی‌شود. بلکه اگر نگاهی به آثار باستانی تخت جمشید بیندازید، متوجه می‌شوید که استفاده از اکسسوری از آن زمان، رواج داشته است. جالب است بدانید که در گذشته و زمان هخامنشیان، گوشواره بخشی از اکسسوری مردانه نیز محسوب می‌شد.

حالا با این مقدمه، به سراغ معرفی اکسسوری های مردانه برای انتخاب خواهیم رفت و در این بین، به شما پیشنهادی برای خرید بهتر نیز به شما ارائه خواهیم کرد.

پیشنهاد اکسسوری مردانه برای آقایان

در اینجا برای تکمیل استایل، چند اکسسوری مردانه معرفی خواهیم کرد که می‌توانید آنها را بر اساس سلیقه و بودجه در دسترس خود تهیه فرمایید.

1- انگشتر مردانه؛ اکسسوری جذاب

یکی از جذاب ترین اکسسوری های پیش روی شما برای انتخاب، انگشتر مردانه است. شاید بتوان گفت یکی از نمادین ترین اکسسوری های که انسان از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار می‌داده است، همین اکسسوری، یعنی انگشتر مردانه است.

انگشتر مردانه شانس می‌آورد. این عقیده خیلی از افرادی است که از انگشترهایی با سنگ قیمتی و زینتی استفاده می‌کنند. برخی از این موارد در علم ثابت شده است و برخی هم در دین اسلام مورد تایید قرار گرفته است.

ایده اکسسوری مردانه [ 7 پیشنهاد عالی]

انواع انگشتر مردانه را می‌توان به عنوان اکسسوری مردانه مورد استفاده قرار داد. به طور کلی می‌توان انگشتر مردانه را به دو نوع حلقه ( بدون سنگ) و نگین دار ( با سنگ) تقسیم کرد.

انواع حلقه بیشتر برای ازدواج و نامزدی و برقراری تعهد عاشقانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما انگشترهایی که دارای سنگ قیمتی هستند، برای استفاده روزمره و مجلسی مناسب تر هستند. ضمن اینکه قابلیت استایل کردن با آنها نیز امکانپذیر است.

نگین های موجود، در انواع رنگ هستند. برخی از این سنگ ها شفاف، برخی نیمه شفاف و مابقی مات هستند و نور را از خود عبور نمی‌دهند. هر انگشتر می‌تواند بنابه سلیقه استفاده کننده انتخاب شود.

برخی به خاطر ابهت، از انگشتر مشکی استفاده می‌کنند. انگشتر فیروزه هم نماد پیروزی و قدرت است، انگشتر عقیق را هم می‌توان برای جذب ثروت استفاده نمود. و انگشترهای دیگر که هر کدام خواص گوناگونی دارند و ویژگی های متفاوتی از خود نشان می‌دهند.

2- گردنبند مردانه

مورد دیگری که به عنوان اکسسوری برای آقایان باید پیشنهاد کنیم، گردنبند مردانه است. گردنبند مردانه در انواع مختلفی در بازار موجود است و می‌توان آنها را بنا به سبک لباس پوشیدن و استایل انتخاب نمود.

گردنبند مردانه در دو نوع زنجیر ( بدون پلاک) و با پلاک موجود هستند. پلاک ها می‌توانند نمادی از یک چیزی باشند که شما به آن علاقه یا عقیده دارید. مثلا گردنبند اسم، یکی از رایج ترین محصولاتی است که در بازار مورد معامله قرار می‌گیرد.

ایده اکسسوری مردانه [ 7 پیشنهاد عالی]

گردنبند مردانه به عنوان اکسسوری، ممکن است از جنس متفاوتی ساخته شده باشند. از جمله رایج ترین فلزاتی که برای ساخت گردنبند مردانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·    گردنبند نقره؛ رایج ترین جنس گردنبند موجود در بازار که قیمت آن نیز مقرون به صرفه است.

·    گردنبند طلا؛ که در بین آقایان خیلی کمتر استفاده می‌شود.

·    گردنبند پلاتین، که قیمت بالایی دارد.

·    گردنبند تیتانیوم؛ که شبیه نقره است ولی قیمت آن کمتر است.

·    گردنبند بدل؛ با استفاده از فلزات ناخالص ساخته می‌شوند و قیمت آنها بسیار پایین است و ارزش چندانی ندارند.

برای تهیه اکسسوری مردانه، سعی کنید مواردی را انتخاب کنید که توی ذوق نزنند. یعنی استفاده از آنها، به خاطر ارزان بودن، شخصیت شما را تنزیل ندهد.

3- ساعت مچی مردانه

از بین گزینه هایی که باید حتما به عنوان اکسسوری مردانه داشته باشید، ساعت مچی است. به همراه داشتن ساعت می‌تواند شما را شخصیتی منظم و قاعده مند به زمان نشان دهد. پس حتما یک ساعت مچی برای خود تهیه کنید. همچنین ساعت مچی، می‌تواند بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید، باشد.

انواع مختلفی از ساعت مچی وجود دارند که شما می‌توانید آنها را تهیه کنید. از نظر عقربه، دو نوع ساعت مچی دیجیتال و آنالوگ داریم. همچنین از نظر بند، ساعت نقره، ساعت چرمی و ساعت پارچه ای داریم که می‌توان آنها را انتخاب نمود.

📌 توصیه می‌کنیم حتما بخوانید: ترفند درآوردن النگو از دست

ساعت مچی، اکسسوری زیبایی است و به راحتی هم دیده می‌شود.

4- عینک دودی مردانه

یکی از بهترین، شیک ترین و تکرارنشدنی ترین انتخاب ها برای هر فرد، عینک دودی است. عینک دودی، یکی از اکسسوری هایی است که بدون شک باید همه افرادی که به دنبال خوشتیپ بودن هستند، از آن استفاده کنند. انواع عینک دودی در فریم های مختلف قابل تهیه است و شما باید با توجه به فرم صورت خود، در مورد انتخاب آنها تصمیم گیری نمایید.

ایده اکسسوری مردانه [ 7 پیشنهاد عالی]

عینک دودی، علاوه بر اینکه شما را خوشتیپ تر نشان می‌دهد، به شما کمک می‌کند تا از چشمتان در برابر اشعه های مضر خورشید، محافظت نمایید.

5- کیف پول یا دستی

یکی دیگر از اکسسوری های مردانه که می‌تواند استایل شما را تکمیل کند، کیف پول یا کیف دستی است. کیف های دستی هم جا برای وسایل همراه شما دارند و هم اینکه می‌توانند زیبایی شخصیت و تیپ شما را در نگاه مخاطب بیشتر کنند.

کیف ها از نظر جنس و شکل به دسته های مختلفی تقسیم می‌شوند. کیف چرم طبیعی، دارای قیمت بالایی است و در عوض می‌توان از کیف های چرم مصنوعی استفاده کرد. این کیف ها در انواع رنگ موجود هستند.  

6- کروات مردانه

ممکن است در ایران زیاد رایج نباشد، اما برای قرارهای رسمی یا شبانه، می‌توانید از کروات استفاده کنید. کروات شخصیت شما را افزایش خواهد داد و به شما کمک می‌کند که در دید افراد، باکلاس تر به نظر برسید. برای استفاده از کروات، شرایط محیط را بسنجید.

7- دستبند مردانه

همچنین می‌توان از اکسسوری مردانه ای تحت عنوان دستبند نیز استفاده برد. دستبندها می‌توانند استایل دست شما را تکمیل کنند. البته اگر از ساعت مچی استفاده می‌کنید، باید در انتخاب دستبند دقت به خرج دهید.

خرید اکسسوری مردانه از زر مد

شما میتوانید تمامی اکسسوری مردانه مورد نیاز خود اعم از انگشتر، ساعت مچی، دستبند، گردنبند و غیره را از فروشگاه اینترنتی زر مد به نشانی https://zarmode.com تهیه نمایید. با تضمین قیمت و اصالت!

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: