نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۵۶۰۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

چاله رآکتور اراک سالم باقی می‌ماند

چاله رآکتور به نوعی قلب آن محسوب شده و به هیچ وجه صدمه‌ای نخواهد دید و سالم می‌ماند، مخزن فولادی داخل آن خارج و آن مخزن بتون ریزی می‌شود.
 تدبیر24:  رییس سازمان انرژی اتمی ایران با رد شایعاتی مبنی بر این که مقرر شده بر اساس مفاد برجام داخل چاله رآکتور اراک بتون ریزی شود، گفت: چاله رآکتور به نوعی قلب آن محسوب شده و به هیچ وجه صدمه‌ای نخواهد دید و سالم می‌ماند، مخزن فولادی داخل آن خارج و آن مخزن بتون ریزی می‌شود.

علی اکبر صالحی با بیان اینکه جان کری به اشتباه در مورد رآکتور اراک گفته بود که در جایی که رآکتور برداشته می‌شود بتن ریخته می شود، گفت: اگر در رآکتور بتن ریخته شود دیگر رآکتوری باقی نمی ماند.

وی با تاکید بر اینکه مخزن فولادی که از داخل چاله در می‌آوریم جای دیگری می‌گذاریم، افزود: چند کار می‌توان روی این مخزن فولادی انجام داد از جمله یا آن را ببریم یا داخل آن سیمان بریزیم که آنها مطمئن شوند که دیگر نمی خواهیم آن را باز گردانیم.

صالحی با تاکید بر اینکه در مخزنی که در می‌آوریم نه در چاله رآکتور اراک بتن ریخته می‌شود، تصریح کرد: گنبد و قلب که اصل رآکتور است، در چاله قرار دارد.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران در گفت‌وگو با خانه ملت ضمن رد شایعاتی مبنی بر این که مقرر شده بر اساس مفاد برجام داخل چاله رآکتور اراک بتون ریزی شود، گفت: چاله رآکتور به نوعی قلب آن محسوب شده و به هیچ وجه صدمه‌ای نخواهد دید و سالم می‌ماند. مخزن فولادی داخل آن خارج و آن مخزن بتون ریزی می‌شود.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Finland
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
0
مگه میشه مگه داریم بتن بریزیم بعد سالم بمونه!!
نظر شما: