نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۵۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
وزیر دفاع:

هفته آینده قرار داد اس 300 امضاء می‌شود

وزیر دفاع و نیروهای مسلح اعلام کرد که هفته آینده قرار داد اس 300 در روسیه امضاء و پس از آن در فاصله زمانی کوتاهی این سامانه در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد.
 تدبیر24: سردار حسین دهقان در نشست خبری که به مناسبت 31 مرداد روز صنعت دفاعی و هفته دولت برگزار شد با اعلام این خبر گفت: در حوزه فعالیت‌های صنعتی وزارت دفاع، در هوافضا تمرکز بر انواع موشک‌های بالستیک است و با توجه به تهدیداتی که محتمل می‌دانیم برای برد این موشک‌ها تلاش کرده‌ایم.

به ارائه گزارشی از فعالیت‌های وزارت دفاع و دستاوردهای جدید دفاعی کشور پرداخت.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در وزارت دفاع در راستای سازماندهی و مدیریت بهتر این وزارتخانه گفت: آنچه که در این دوره از مسئولیت مورد توجه ما بوده است، این است که بتوانیم مجموعه وزارت دفاع و افراد این وزارتخانه را به گونه‌ای سازماندهی کنیم که این وزارتخانه از قابلیتی سازمانی و مدیریتی بهره‌مند شود و قادر باشد که نیازهای دفاعی کشور در حوزه‌های مختلف را به نحو شایسته پشتیبانی کند.

دهقان گفت: در حوزه فعالیت‌های صنعتی وزارت دفاع، در هوافضا تمرکز بر انواع موشک‌های بالستیک است و با توجه به تهدیداتی که محتمل می‌دانیم برای برد این موشک‌ها تلاش کرده‌ایم.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: