تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 08
کد خبر: ۵۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶

مرگ نوزاد 5 ماهه بر اثر شکنجه

مرگ مرموز نوزاد 5 ماهه در بیمارستان

ساعت 22:30 دوشنبه به قاضیایلخانی بازپرس جنایی تهران خبر رسیدکه نوزاد 5ماهه ایدریکی از بیمارستان هایکودکان به طرز مرموزیجان باخته است.
 
قاضیجنایی به همراه تیم تجسس پلیسآگاهیراهیبیمارستان شدند و در بررسی ها معلوم شد که عصر یکشنبه زن و مرد جوانیاین نوزاد پسر را به بیمارستان منتقل کرده و پس از بستری شدن وی، هردو از بیمارستان فرار کرده اند.
 
هرچند پزشکان تلاش زیادیبرای نجات نوزاد انجام دادند اما شدت جراحات به حدی بود کهوی پس از 24 ساعت به کام مرگ رفت. از سوییپزشکیقانونی آثار کبودیرویپاهای نوزاد را تأییدکرد و این نشان می دادکه او پیش از مرگ شکنجهشده اما علت اصلی مرگ شکستگی جمجمه براثر اصابت جسمی سخت بوده است.
 
در حال حاضر با دستور قاضیتیمی از کارآگاهانجست وجوی خود را برایشناسایی پدر و مادر این نوزاد و عاملان شکنجه مرگبار شروع کرده اند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: