نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۵۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

جام جهانی والیبال سخت‌ترین مسابقات دنیاست

بهترین مدافع والیبال جهان جام واگنر را بازی تدارکاتی مناسبی برای مسابقات جام جهانی ژاپن دانست و گفت: سخت ترین مسابقات دنیا رقابت‌های جام جهانی این دوره است و تیم‌هایی در آن نتیجه می‌گیرند که شرایط بدنی فوق‌العاده داشته باشند.
تدبیر24:  سیدمحمد موسوی در آستانه جام واگنر درباره وضعیت مصدومیتش به خبرنگار ورزشی ایسنا اظهار کرد: مصدومیتی که در مچ پایم وجود دارد قدیمی است، البته در جریان تمرینات پس از لیگ جهانی بیشتر شد ولی درمان آن به 2،3 ماه استراحت نیاز دارد که الان این امکان فراهم نیست.

وی با بیان اینکه مداوای مچ پایم موقتی است تا برای مسابقات جهانی بتوانم بازی کنم، ادامه داد: بازی در جام واگنر هم بستگی به نظر پزشک و کادرفنی دارد.

ملی‌پوش والیبال ایران ادامه داد: جام واگنر برای آمادگی تیم خوب است، فرانسه و لهستان که در این رقابت ها حضور دارند از تیم‌های بزرگی هستند و بازی با این تیم‌ها به ما کمک بزرگی می‌کند. پس از آن هم سه دیدار تدارکاتی با تیم روسیه داریم که شرایط آمادگی‌ ما را بهتر می کند.

دفاع وسط تیم‌ملی ایران افزود: اگر این بازی‌های تدارکاتی بازیکنان را خسته نکند به موقع باشد، خوب است. فکر می‌کنم سخت ترین بازی‌های جهان مسابقات جام جهانی این دوره است. باید 11 تا بازی در مدت 15 روز در چهار شهر ژاپن انجام دهیم که این خیلی سخت است و اصلا قابل درک نیست. تیم‌هایی در این رقابت‌ها نتیجه می‌گیرند که از لحاظ بدنی نه در شرایط خوب بلکه فوق العاده باشند.

ملی‌پوش تیم ایران اضافه کرد: چهار سال پیش که در مسابقات جهانی شرکت کردیم از بازی ششم به بعد باختیم و نتوانستیم نتیجه بگیریم. اما الان شرایط تیم ایران خیلی فرق کرده و بازیکنان باتجربه‌تر شده و پیشرفت کرده‌اند، درکل مسابقات سختی است البته برای همه تیم‌ها این طور است و هر تیمی که آماده‌تر باشد نتیجه بهتری خواهد گرفت.

موسوی درباره حضور فصل بعدش در لیگ برتر نیز گفت: با تیم بانک سرمایه قرارداد امضا کرده‌ام و فصل آینده هم در لیگ ایران خواهم بود. حالا حتی اگر پیشنهادات دیگری از سایر تیم‌ها چه داخلی و چه خارجی داشته‌ام باشم به تیم سرمایه تعهد داده‌ام و با این تیم در لیگ شرکت خواهم کرد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: