نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۵۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲

ثبت‌نام دوره‌های الکترونیکی ارشد دانشگاه آزاد

تدبیر24:مهلت ثبت‌نام برای شرکت در دوره‌های غیر حضوری واحد الکترونیک دانشگاه آزاد از 16 آذرماه آغاز و  تا 9 دی ماه ادامه دارد.

بنابراین گزارش داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می‌توانند نسبت به انتخاب کد رشته‌های واحد الکترونیکی تا 9 دی ماه به نشانی الکترونیکی www.Azmoon.org  مراجعه کنند.

آموزش الکترونیکی یا مجازی از شیوه‌های نوین آموزشی است که به دلیل عدم نیاز به شرکت در کلاس‌های حضوری و با به کارگیری امکانات پیشرفته آموزشی، ضمن ارتقای کیفیت تحصیلی باعث صرفه جویی قابل توجه در وقت و هزینه دانشجویان می‌شود.

دسترسی دانشجویان در اقصی نقاط کشور به اساتید برجسته و طراز اول و برگزاری امتحانات پایان ترم در 32 مرکز استان، از دیگر گام‌های واحد الکترونیکی در راستای عدالت آموزشی است که امکان ادامه تحصیل را برای کارمندان، زنان خانه دار و علاقمندان به تحصیل در مناطق محروم کشور فراهم آورده است.

منبع:فارس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: