نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۷۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

مردم در مناظرات شناخت خوبی از کاندیداها پیدا کردند

نماینده‌ مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس مناظرات ریاست جمهوری را موثر در شناخت فرد اصلح دانست اما پیش بینی کرد که انتخابات ریاست جمهوری به مرحله دوم کشیده شود.

تدبیر24»محمد اسماعیل سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا،  با بیان اینکه مناظرات ریاست جمهوری نقش به سزایی در شناخت فرد اصلح دارد، گفت: علی رغم اینکه زمان مناظرات محدود بود ولی مردم شناخت خوبی از کاندیداها پیدا کردند و بر اساس همین مناظرات و شناخت هایی که از افراد کسب کردند، رأی سرنوشت ساز خود را به یکی از این افراد اختصاص خواهند داد. 

وی ادامه داد: برگزاری این مناظرات در آگاهی مردم موثر بود، چرا که مردم با قاطعیت و انتخاب صحیح، پای صندوق‌های رای حضور می یابند. 

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت البته مردم انتظار داشتند کاندیدا برنامه‌های خود را برای آینده‌ی کشور توضیح دهند نه اینکه یکدیگر را تخریب کنند. 

وی با بیان اینکه جمع بندی مردم قبل از حضور در پای صندوق های رای مهم است، گفت: پیش بینی نتایج انتخابات ریاست جمهوری با قضاوت مردم خواهد بود، این مردم است که با رأی خود تعیین می‌کند که رئیس جمهور کشور چه کسی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: