تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 24
کد خبر: ۱۱۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

اخراج سرمربی مونته نگرو، پایانی بر حواشی عجیب

فدراسیون فوتبال مونته نگرو، سرمربی تیم ملی این کشور را به دلیل همراهی نکردن این تیم در بازی برابر کوزوو اخراج کرد.
تدبیر24» لوبیشا تومباکوویچ، سرمربی صربستانی که هدایت تیم ملی فوتبال مونته نگرو را بر عهده داشت در بازی جمعه شب در انتخابی یورو ۲۰۲۰ از نشستن روی نیمکت تیم ملی مونته نگرو برابر کوزوو خودداری کرد و همین امر باعث اخراج او از این سمت شد.

ه‌مچنین دو بازیکن تیم ملی مونته نگرو که در صربستان به دنیا آمده بودند نیز در این دیدار غایب بودند و در این دیدار حاضر نشدند که هنوز جریمه‌ای برای او در نظر گرفته نشده است.

فدراسیون فوتبال مونته نگرو با انتقاد شدید از رفتار غیرحرفه‌ای تومباکوویچ، اعلام کرد که این مربی اصول حرفه‌ای قرارداد خود را زیر سوال برده است.

کوزوو که ۹۰ درصد جمعیت آن را مردمانی با اصالت آلبانیایی تشکیل می‌دهند، در سال ۲۰۰۸ از صربستان اعلام استقلال کرد. گروهی از کشورها از جمله صربستان، چین، روسیه و پنج عضو اتحادیه اروپا حاضر به قبول کوزوو به عنوان کشور نیستند.

به گزارش ایسنا، تومباکوویچ در مقطعی نیز در تیم فوتبال استیل آذین در لیگ برتر ایران فعالیت کرد ولی به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود اخراج شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: