نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۱۲۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸

گذراندن دوران جوانی با پارو کردن پول


تعریف هر فرد از موفقیت متفاوت است، در حالی که برخی مردم موفقیت را آرامش، داشتن خانواده خوب، همسر دلسوز و والدین می دانند اما در ذهن بیشتر افراد، موفقیت مترادف است با به دست آوردن ثروت، شهرت و قدرت.

عسل گون

با توجه به تحقیقاتی که در آن عسل بر روی یک داروی سرماخوردگی به نام دکسترومتورفان آزمایش شد، پیشنهاد شد که عسل گون به عنوان یکی از مطلوب‌ترین درمانها برای درمان سرماخوردگی و سرفه محسوب می‌شود و عسل به ویژه عسل خشک پونه به عنوان یک سرکوب کننده موثر سرفه عمل می کند و به دلیل در دسترس بودن زیاد آن در سراسر جهان به طور گسترده مصرف می شود و بافت چسبناک عسل همچنین برای رهایی از تحریکات ناشی از تشکیل مخاط در گلو در هنگام سرفه مناسب است.

طناب کنفی

از طناب کنفی همچون طناب پلاستیکی حیاط استفاده های زیادی می شود مانند: استفاده کردن در دریا نوردی: از گذشته تا به امروز استفاده از این طناب در صنعت دریا نوردی استقبال زیادی می شد زیرا در برابر شور بودن آب دریا، نور خورشید و غیره ماندگاری و استحکام زیادی دارد و به همین دلیل است که در دریا نوردی از جایگاه به خصوصی برخوردار است.

نقره قدیمی

ظروف نقره قدیمی با روش قلم زنی سنتی بصورت دستی انجام می شد و میزان خالصی نقره در ظروف دکوری قدیمی بیشتر از مدلهای تولیدی امروزی است ظروف نقره دکوری قدیمی همیشه دارای طرفداران خود است و هیچگاه این ظروف ارزش اصلی خود را از دست نمی دهند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: