نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۱۲۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸

چگونه مجوز بسته بندی زعفران بگیریم؟

آیا برای بسته بندی زعفران نیاز به مجوز داریم؟ چگونه باید این مجوز را دریافت کنیم؟ سود بسته بندی زعفران ممکن است شما را نیز به فکر راه‌اندازی یک کارگاه یا شرکت بسته بندی انداخته باشد. برای تاسیس شرکت بسته بندی زعفران نیاز است ابتدا مجوزهای لازم در این زمینه را اخذ کرده باشد. مجوز بسته بندی زعفران را باید از چه ارگانی دریافت کنیم؟ صدور مجوز بسته بندی از سوی ارگان‌های مختلفی با توجه به نوع محصول صورت می‌گیرد. برای مثال سازمان‌های جهاد کشاورزی، وزارت کار، سازمان غذا و دارو، وزارت بهداشت و... همگی می‌توانند مجوز بسته بندی محصولات مشخصی را صادر کنند.

 بسته بندی تمامی مواد غذایی از جمله نمک‌ها و افزودنی‌ها مانند زعفران مشمول مجوز وزارت بهداشت می‌شود. اما چرا دریافت مجوز برای بسته بندی زعفران تا این اندازه حائز اهمیت است؟ در خط تولید مواد غذایی مراحل و استانداردهای مشخصی وجود دارد که باید مورد رعایت قرار بگیرند؛ یکی از مهم‌ترین این مراحل چگونگی بسته بندی محصول است. اگر قصد دارید یک شرکت بسته بندی زعفران تاسیس کنید باید اطمینان داشته باشید که علاوه بر اصول گرافیکی بسته بندی، به استانداردها و نکات بهداشتی نیز به خوبی واقف هستید.

چگونه یک بسته بندی موفق از نظر بهداشتی و همچنین خدمات گرافیکی آن داشته باشیم؟ اگر قصد بسته بندی زعفران در منزل یا تاسیس شرکت بسته بندی دارید، توصیه می‌کنیم ادامه مقاله را مطالعه کنید.

تاثیر بسته بندی زعفران در میزان فروش این محصول

چرا باید قدرت بسته بندی را جدی بگیریم؟ طراحی بسته بندی زعفران برای ارائه محصول به بازارهای داخلی و خارجی می‌تواند نقطه قوت محصول شما در این بازار بزرگ و پررقابت باشد. درحال حاضر کسب سود از این بازار بعد از کیفیت، بسیار وابسته به انواع بسته بندی زعفران است.  آیا با وجود تهیه و تولید زعفران مرغوب فروشتان در حد انتظار نیست؟ با کمک طرح بسته بندی زعفران مناسب، دایره مشتریان خود را بزرگ‌تر کنید. برای ورود به بازار ابتدا باید اقدام به طراحی باکس محصول زعفران کنید. برای صادرات زعفران، طراحی باکس صادراتی زعفران باید به صورت تخصصی‌تر انجام شود.

اگر بخواهیم در یک کلام به صورت خلاصه تاثیر بسته بندی زعفران را بررسی کنیم، باید بگوییم بسته بندی این محصول اولین پل برقراری ارتباط میان آن و مشتری است. زمانی که مشتری محصول شما را در قفسه‌های یک فروشگاه مشاهده می‌کند، به هیچ عنوان از کیفیت آن باخبر مطلع نخواهد شد بنابراین تنها بسته بندی حرفه‌ای است که می‌تواند او را متقاعد به خرید زعفران شما کند. اگر پیش از اخذ مجوز بسته بندی زعفران و راه اندازی کارگاه بسته بندی زعفران به این موارد فکر کنید بی‌شک کسب‌وکار موفق‌تری خواهید داشت.


بسته بندی محصولات طبق استانداردهای وزارت بهداشت

تفاوتی ندارد که به دنبال مجوز برای تاسیس شرکت بسته بندی زعفران هستید یا بسته بندی نبات؛ در هر صورت برای بسته بندی هرگونه مواد غذایی باید ابتدا مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت دریافت کنید. وزارت بهداشت قوانین و اصول مشخصی برای بسته بندی مشخص کرده است. طراحی بسته بندی باید در چارچوب این اصول و استانداردها صورت بگیرد. اما سوالی که ممکن است پیش آید این است که آیا صرفا رعایت این اصول برای موفقیت بسته بندی کفایت می‌کند؟

اصول و چارچوب‌های تعیین شده از سوی وزارت بهداشت بیشتر جنبه بهداشتی و سلامت محصول را در برمی‌گیرد. اگر می‌خواهید یک بسته بندی موفق داشته باشید، باید جنبه گرافیکی آن را نیز در نظر داشته باشید. بسته بندی یک محصول ممکن است تمامی استانداردهای وزارت بهداشت را رعایت کرده باشد اما هیچ جذابیتی برای مشتری نداشته باشد که او را ترغیب به خرید کند. بنابراین در بسته بندی زعفران هر دو جنبه باید مرکز توجه باشند. علاوه بر زعفران، بسته بندی چه محصولات دیگری از اهمیت بالایی برخوردار است؟

اصول طراحی بسته بندی نبات برای صادرات

بطور کلی بسته بندی محصولات صادراتی چون زعفران، نبات و... از اهمیت بیشتری برخوردار است. محصول شما در بازارهای خارجی باید قادر باشد با تعداد بیشتری کالا رقابت کند؛ پس چگونگی بسته بندی آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌شود. با یک نگاه به بازار فروش نبات می‌توان قالبهای مشخصی در طراحی بسته بندی نبات مشاهده کرد. معمولا بسته بندی این محصول به شکل انواع ظرف فلزی، سینی پلاستیکی و یا جعبه‌های مقوایی است. اغلب این ظروف با روکش نایلونی شفاف به کار می‌روند تا بخشی از محصول به نمایش گذاشته شود.

موفقیت بسته بندی در گرو استفاده از خدمات طراحی گرافیک

اگر از سد دریافت مجوزهای لازم برای تاسیس شرکت بسته بندی زعفران عبور کردید و از اهمیت بسته بندی حرفه‌ای به خوبی آگاه شدید، حالا وقت آن است که از اهمیت استفاده از خدمات طراحی گرافیکی در میزان موفقیت بسته بندی محصول نیز باخبر شوید. به نظر شما فاکتورهای یک بسته بندی موفق چیست؟ برخی از افرادی که قصد تاسیس شرکت بسته بندی زعفران دارند و به دنبال مجوزهای آن هستند، هنوز به درک درستی از مولفه‌های تاثیرگذار در موفقیت یک بسته بندی نرسیده‌اند. آیا همین‌که بسته بندی یک محصول مقاوم و محکم باشد کافیست؟ خیر!

زمانی که شما حضور ندارید تا محصول خود را پرزنت کنید، نحوه بسته بندی آن معرف کیفیت این محصول است. بنابراین چگونگی استفاده از خدمات گرافیکی در راستای طراحی بسته بندی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

نه تنها بسته بندی زعفران بلکه اکثر مشاغل برای منحصربه‌فرد بودن و شناخته شدن نیازمند این هستند که برای خدمات و محصولات خود، از خدمات طراحی گرافیک استفاده کنند. ساختن هویت برند، تبلیغات در فضاهای آنلاین و آفلاین و افزایش اعتبار و جذب، بسته‌بندی محصولات، شرکت در نمایشگاه و معرفی خود و محصولات خود به دیگران و خیلی از اهداف دیگر تمامی نیازمند استفاده از خدمات طراحی گرافیک مرتبط هستند. برای بسته بندی زعفران، طراحی بسته بندی خدمتی است که به آن نیاز خواهید داشت.

طراحی موشن گرافیک؛ مکمل بسته بندی برای یک بازاریابی حرفه‌ای

پس از آنکه موفق به اخذ دریافت مجوز بسته بندی شدید و شرکت دیزاین بسته بندی خود را راه اندازی کردید، قدم مهم بعدی بازاریابی محصولتان است. بسته بندی حرفه‌ای خود به عنوان یکی از کانال‌های قوی بازاریابی شناخته می‌شود اما به تنهایی کافی نیست. اگر می‌خواهید فروش خوبی داشته باشید باید از دیگر ابزارهای بازاریابی چون موشن گرافی نیز استفاده کنید.

موشن گرافیک ابزاری است که پیام محصول و محتوای مدنظر شما  را در قالب ویدئو به دیگران منتقل می‌کند. موشن ‌گرافی که یکی از خدمات طراحی گرافیک است نوعی انیمیشن بوده که قادر است طرح‌های ثابت را در قالب‌های دو یا سه بعدی به تصاویر متحرک تبدیل کند. در طراحی پویانمایی، متن اصلی‌ترین جزء است. به عبارتی می‌توان گفت موشن‌گرافیک یک طراحی گرافیکی متحرک است.


کاربرد موشن گرافیک در افزایش فروش زعفران

در یک بازار اشباع شده مانند بسته بندی زعفران صادراتی، داشتن هویت برند قوی، سهم بازار را به نفع کسب و کار شما افزایش می‌دهد. کاربرد موشن گرافیک نیز دقیقا همین است که هویت برندتان را به روش جذابی می‌سازد. هر زمان که فردی با ویدئوهای موشن گرافی شما روبرو می‌شود، برند شما را تشخیص می‌دهد و توجه بیشتری به آن می‌کند. موشن گرافیک مقرون به صرفه است. این خدمت اطلاعات پیچیده را به شکلی ارائه می‌دهد که افراد عادی بازار هدف شما به راحتی قادر به درک آن خواهند بود. با توجه به اینکه تولید ویدئوی لایو اکشن بسیار گران است و نیاز به تجهیزات و استودیو دارد، ما تولید موشن گرافی را توصیه ‌می‌کنیم.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: