تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۱۲۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸

دستگاه بسته بندی ، 5 دستگاه بسته بندی که هر تولیدی به آن نیاز دارد

 

 

احتمالا شوکه نمی شوید اگه بگویم، 90 درصد تولید را می توان به صورت دستی انجام داد. پس اگر به این راحتی است چرا ما باید به سراغ خریدن ماشین آلات نه چندان ارزان بسته بندی برویم؟ چه کمکی به ما می کنند؟ چه تاثیری دارند؟

جواب ساده است، کار دستی به کمک کارگر تنها یک مزیت دارد، آنهم اینکه می توان به راحتی و با کمترین هزینه شروع به کار کرد اما معایب فرآوانی دارد که چند نمونه آن را اینجا ذکر می کنم:

1.   کیفیت تکرار پذیری کمی دارد.

2.   برای افزایش تولید باید کارگر اضافه کرد که به مرور هزینه آن از خرید ماشین آلات بیشتر می شود.

3.   هزینه تولید با نیروی انسانی به صرفه نیست.

در همین راستا 4 دستگاه بسته بندی پرکاربرد که در اکثر خطوط تولید کاربرد دارند را اینجا ذکر کرده ایم و درباره آن توضیح کوتاهی می دهیم تا شاید بتواند گرهی از کار شما بگشاید.

1- دستگاه پرکن مایعاتات

دستگاه بسته بندی ، 5 دستگاه بسته بندی که هر تولیدی به آن نیاز دارد

دستگاه پرکن مایعات یکی از دستگاه های پرکاربرد در صنایعی است که محصول مایع دارند. و برای پر کردن ظروف با محصولات مایع مانند نوشیدنی ها، داروها، مواد شیمیایی، آرایشی و بهداشتی و غیره استفاده می شود. این دستگاه‌ها می‌توانند از نظر پیچیدگی و ظرفیت تنوع بالایی داشته باشد، از پرکن‌های دستی ساده تا سیستم‌های کاملاً خودکار که قادر به تولید با سرعت بالا هستند.

در اینجا نحوه تأثیر دستگاه پرکن مایعات بر بهره وری آمده است:

1. سرعت : دستگاه های خودکار پرکن مایعاتات می توانند ظروف را با سرعت بسیار بالاتری نسبت به روش های دستی پر کنند. این سرعت بالا می تواند با پر کردن واحدهای بیشتر در مدت زمان کوتاه تری بهره وری را به میزان قابل توجهی افزایش دهد

2. دقت : دستگاه های پرکن مایعات برای توزیع مقادیر دقیق مایع در ظروف طراحی شده اند و از ثبات و دقت در هر واحد اطمینان حاصل می کنند. این امر باعث کاهش ضایعات محصول می شود.

3. کاهش هزینه های نیروی کار: با خودکارسازی فرآیند پر کردن، کسب و کارها می توانند اتکا به کار دستی را کاهش دهند و در زمان و هزینه های نیروی کار صرفه جویی کنند. این دستگاه خطر خطای انسانی را به حداقل می رساند و بهره وری و کارایی را بیشتر می کند.

به طور خلاصه، یک دستگاه پرکن مایعات می‌تواند با افزایش سرعت، دقت و ثبات، کاهش هزینه‌های نیروی کار در فرآیندهای تولید شما، تأثیر مثبت قابل‌توجهی بر بهره‌وری داشته باشد.

2- دستگاه درب بند

دستگاه بسته بندی ، 5 دستگاه بسته بندی که هر تولیدی به آن نیاز دارد

دستگاه درب بند برای بستن درب انواع ظروف مانند بطری ها، شیشه ها، گالن ها و دبه ها استفاده می شود. این دستگاه‌ها در پیکربندی‌های مختلف، از دستگاه‌های دستی تا دستگاه های کاملاً خودکار، بسته به نیاز تولید و نوع درب‌های مورد استفاده، ارائه می‌شوند.

در اینجا نحوه تأثیر یک دستگاه درب بند بر بهره وری آمده است:

1. سرعت: دستگاه های درب بند خودکار می توانند ظروف را با سرعت های بالا ببندند که به طور قابل توجهی بهره وری را در مقایسه با روش های درب بندی دستی افزایش می دهد. اینکار به شما اجازه می دهد تا واحدهای بیشتری را در مدت زمان کوتاه تری ببندید و راندمان تولید کلی بهبود یابد.

2. سازگاری: دستگاه های درب بند از بسته شدن مداوم درب بر روی هر ظرف اطمینان می دهند و احتمال عدم تراز یا شل شدن درپوش ها را کاهش می دهند. ثبات در بستن، کیفیت محصول را افزایش می دهد و خطر نقص را به حداقل می رساند و منجر به رضایت بیشتر مشتری و بهبود بهره وری می شود.

به طور خلاصه، یک دستگاه درب بند می‌تواند با افزایش سرعت، ثبات، کیفیت و کاهش هزینه‌های نیروی کار تأثیر مثبت قابل‌توجهی بر راندمان شما داشته باشد.

3- دستگاه لیبل چسبان

دستگاه بسته بندی ، 5 دستگاه بسته بندی که هر تولیدی به آن نیاز دارد

دستگاه لیبل چسبان برای چسباندن برچسب روی محصولات، ظروف بسته بندی و انواع بطری و شیشه استفاده می شود. این دستگاه‌ها می‌توانند از نظر پیچیدگی و طراحی متفاوت باشند، از لیبل زن دستی و رومیزی، تا لیبل زن های خط تولید آب معدنی که 20 هزار بطری را بصورت اتوماتیک لیبل می زنند را شامل شود.

در اینجا نحوه تأثیرگذاری یک دستگاه لیبل چسبان را بر بهره وری آورده شده است:

1. سرعت: بی شک سرعت لیبل زنی با دستگاه اتوماتیک قابل مقایسه با روش های دستی نیست و حداقل در 1 دقیقه 20 عدد برچسب را برای شما می زند.

2. دقت: دستگاه لیبل چسبان دقت بالایی دارد و خطر ناهماهنگی لبه ها یا چروک شدن را به حداقل می رساند. لیبل های هم شکل، ارائه محصول و تصویر برند را بهبود می بخشد و منجر به رضایت بیشتر مشتری و بهبود بهره وری می شود.

3. کاهش هزینه های نیروی کار: یک دستگاه لیبل زن کار 100 نیروی انسانی دست خالی را با کیفیت بالاتر انجام می دهد.

به طور خلاصه، یک دستگاه لیبل زن می‌تواند با افزایش سرعت، دقت و ثبات لیبل زنی و کاهش هزینه‌های نیروی کار تأثیر مثبت قابل‌توجهی بر بهره‌وری داشته باشد.

4- دستگاه شیرینگ پک

دستگاه بسته بندی ، 5 دستگاه بسته بندی که هر تولیدی به آن نیاز دارد

دستگاه شرینک پک برای کشیدن لفاف شرینک استفاده می شود. این فیلم گرم شده و به شدت در اطراف محصول جمع می شود و یک بسته محافظت شده و از نظر بصری جذاب ایجاد کند.

شیرینگ کردن می تواند از یک سشوار دستی تا دستگاه تمام اتوماتیک شیرینگ پک را شامل شود. این دستگاه ها معمولاً در صنایعی مانند غذا و نوشیدنی، داروسازی، آرایشی و بهداشتی و الکترونیک برای بسته بندی اقلام فردی یا گروه بندی چندین قلم محصول با هم استفاده می شوند.

در اینجا نحوه تأثیر دستگاه شرینک پک بر بهره وری آمده است:

1. کارایی: دستگاه های شرینگ پک فرآیند بسته بندی را خودکار می کنند و نیاز به کار دستی را کاهش می دهند. این می تواند سرعت بسته بندی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و به کسب و کارها این امکان را بدهد که واحدهای بیشتری را در زمان کمتری تولید کنند.

2. ثبات : دستگاه های بسته بندی خودکار کیفیت بسته بندی ثابت را تضمین می کنند، خطاها و عیوب محصول را کاهش می دهند. این ثبات می تواند با به حداقل رساندن دوباره کاری و ضایعات، بهره وری کلی را بهبود بخشد.

3. صرفه جویی در هزینه: در حالی که سرمایه گذاری اولیه در دستگاه شرینک پک می تواند قابل توجه باشد، صرفه جویی طولانی مدت می تواند بیشتر از هزینه اولیه باشد. با ساده‌سازی فرآیند بسته‌بندی و کاهش هزینه‌های نیروی کار، کسب‌وکارها می‌توانند به کارایی و سود بیشتری دست یابند.

به طور خلاصه، یک دستگاه شرینک پک می تواند با بهبود کارایی، ثبات و مقرون به صرفه بودن تأثیر مثبتی بر بهره وری داشته باشد.

جمع بندی

اگر شما تازه شروع به کار کرده اید و هنوز از ادامه دار بودن یا رونق گرفتن کارتان مطمئن نیستید ریسک خرید دستگاه ها را می توانید با انجام کار دستی کنار بگذارید اما اگر در افق خود پیشرفت و فروش و سود و ظرفیت تولید بالا را می بینید فکر کردن به دستگاه بسته بندی یکی از قدم های مهم در مسیر پیش روی شما خواهد بود. دستگاه پرکن مایعات، دستگاه درب بند و دستگاه لیبل زن و شیرینگ پک که معمولا پشت سرهم قرار گرفته و بصورت پیوسته باهم کار می کنند می توانند کسب و کار شما را از کار خانگی و کارگاهی به کارخانه داشتن تغییر دهد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: