نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۱۲۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹

کابینت نئوکلاسیک بهتره یا های گلاس

کابینت، یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین تجهیزات موردنیاز هر آشپزخانه است و با متریال‌ها و سبک‌های مختلفی ساخته می‌شود. کابینت‌های نئوکلاسیک و های گلاس دو مورد از جدیدترین انواع کابینت‌ هستند و در سال‌‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. سؤالاتی که اغلب برای تمام افرادی که قصد خرید این تجهیزات را دارند، پیش می‌آید این است که کابینت‌‌های نئوکلاسیک بهتر هستند یا کابینت های گلاس؟ قیمت کابینت آشپزخانه ساخته‌شده با کدام متریال گران‌تر است؟‌ اگر جزء افرادی هستید که قصد خرید کابینت دارند، برای رسیدن به پاسخ این سؤالات تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کابینت نوین کابین

آشنایی با ویژگی های کابینت نئوکلاسیک

کابینت‌های نئوکلاسیک، تجهیزاتی هستند که برای طراحی و ساخت آن‌ها سبک مدرن و کلاسیک با هم ادغام شده‌‌است. این نوع کابینت به کابینت کلاسیک و قدیمی شباهت زیادی دارد؛ اما طراحی آن‌ها مینیمالی و ساده‌تر است و باعث به وجود آمدن یک آشپزخانه مدرن، کاربردی و زیبا با حال‌وهوای کلاسیک می‌شود.

برای ساخت کابینت‌هایی به این سبک معمولاً از ام‌دی‌اف‌های روکش‌شده استفاده می‌شود. روکش کردن ام‌دی‌اف باعث افزایش استحکام، زیبایی و مقاومت آن در برابر رطوبت و خراش می‌شود‌. برای انتخاب رنگ کابینت نئوکلاسیک رنگ‌های محدودتری وجود دارد و خریداران معمولاً به سراغ رنگ‌های روشن و رنگ‌های طبیعی چوب می‌روند.

درمورد کابینت نئوکلاسیک بیشتر بخوانید. و عکسهای نمونه کارهای کابینت نئوکلاسیک جدید نوین کابین را ببینید.

ساده بودن کنده‌کاری‌ها و منبت‌کاری‌ها و گاهی عدم وجود آن‌ها، جزئیات بسیار ظریف، تقارن، فضای زیاد برای قرار دادن ظرف‌ها و امکان ساخت ویترین در آشپزخانه با درب شیشه‌ای از ویژگی‌های مهم سبک نئوکلاسیک به‌شمار می‌روند. انواع مختلف کابینت‌های نئوکلاسیک عبارت‌اند از: کابینت پولیشی، کابینت پلی‌اورتان و کابینت روکش وکیوم.

مهم‌ترین مزایای کابینت نئوکلاسیک چیست؟

از مزایای این نوع تجهیزات آشپزخانه نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ظاهر بسیار شیک، زیبا و لوکس

این نوع کابینت ظاهر بسیار شیک، زیبا و لوکسی دارد. استفاده از طرح‌های کلاسیک در کنار طرح‌های مدرن و مینیمال تأثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهری و شیک بودن کابینت‌های نئو کلاسیک دارد.

امکان نصب در آشپزخانه منازل مدرن و لوکس و منازل سلطنتی و کلاسیک

یکی دیگر از مزایای این سبک از کابینت، امکان نصب آن در منازلی با دکوراسیون داخلی سلطنتی و کلاسیک یا منازلی با دکوراسیون داخلی با دکوراسیون لوکس و مدرن است‌‌. درواقع این محصول با تمام سبک‌های دکوراسیون هم‌خوانی دارد و قابلیت اجرا برای دکوراسیون داخلی هر منزلی را دارا است.

دوام و ماندگاری بسیار بالا

جنس کابینت‌های نئوکلاسیک به‌گونه‌ای ساخته شده‌است که دوام و ماندگاری بسیار بالابی داشته باشند و چندین سال بتوان مثل روز اول از آن‌ها استفاده کرد.

تنوع بالای نقش‌ها و مدل‌ها

طرح‌های سبک نئو کلاسیک از تنوع بسیار زیادی برخوردارند و کابینت‌های ساخته شده در این سبک نیز از نظر نقش و مدل متنوع هستند و تمام سلایق را به‌خوبی پوشش می‌دهند. به‌عنوان‌مثال، کابینت نئوکلاسیک براق طرفداران زیادی دارد.

کابینت هایگلاس نوین کابین

آشنایی با ویژگی‌ها و مزایای کابینت های گلاس

یکی دیگر از انواع کابینت‌های آشپزخانه که برخلاف کابینت نئوکلاسیک، فقط طراحی و سبک مدرنی دارد و با استفاده از متریال‌هایی با روکش شفاف و براق طراحی و تولید می‌شود، کابینت‌های های گلاس نام دارند. های گلاس در لغت معنی بسیار شفاف را می‌دهد.

برای ساخت این تجهیزات از ورق‌های ام‌دی‌اف با روکش شیشه‌ای و پلاستیکی براق و زیبا در رنگ‌های روشن و سرد مانند سفید، طوسی، صدفی و غیره استفاده می‌شود‌. انواع کابینت‌های های گلاس عبارت‌اند از: های گلاس براق، لمی گلاس، های گلاس با المان‌های فلزی، های گلاس آنتی‌فینگر، های گلاس پله‌ای، کابینت‌های بدون دستگیره و با دستگیره‌

از مزایای مهم این نوع کابینت نیز می‌توان به مواردی مانند ظاهری بسیار زیبا، آسان بودن تمیز کردن، قیمت مقرون‌به‌صرفه، داشتن تنوع در رنگ و طرح، ظاهر زیبا، شیک و براق، انعکاس عالی نور، مقاومت در مقابل فشار و ضربه، قیمت مناسب و... اشاره کرد

با کابینت های گلاس و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید. و عکس های جدید نوین کابین را از دست ندهید.

از بین کابینت‌ نئوکلاسیک و های گلاس کدام بهتر است؟

در بخش‌های قبلی درباره ویژگی‌ها و مزایای هر یک از کایینت‌های نئوکلاسیک و های گلاس صحبت کردیم. کابینت نئوکلاسیک از لحاظ مزایایی که دارد، پرطرفدارتر است؛ البته تعداد طرفداران کابینت‌های های گلاس هم کم نیست. دلایل پرطرفدار بودن کابینت‌های نئوکلاسیک شامل موارد زیر است:

امکان نصب در تمام خانه‌ها با دکوراسیون داخلی کلاسیک یا مدرن

به‌طورکلی این دو سبک جزو جدیدترین و پرفروش‌ترین محصولات بازار هستند. یکی از دلایل پرطرفدار بودن کابینت‌های نئوکلاسیک این است که هم برای نصب در خانه‌هایی با سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک و قدیمی کاربرد دارد و هم می‌توان آن‌ها را در خانه‌هایی با سبک دکوراسیون داخلی مدرن نصب کرد. طراحی منحصربه‌فرد سبک نئوکلاسیک از خستگی و آزردگی چشم جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود که کابینت‌ها برای مدت طولانی برایتان مثل روز اول جذاب باشند.

ارتفاع بلند، جادار بودن و تنوع رنگبندی

یکی دیگر از دلایل پرطرفدار بودن کابینت نئوکلاسیک، ارتفاع بلند و جادار بودن آن‌هاست؛ به‌طوری که تعدادی زیادی از لوازم و ظروف آشپزخانه را در خود جای می‌دهند. رنگ‌بندی متنوع کابینت‌های نئوکلاسیک سبب شده است که دست افراد در انتخاب رنگ بازتر باشد و باتوجه به رنگ سایر بخش‌های دکوراسیون داخلی مناسب‌ترین رنگ را انتخاب کنند.

کیفیت، دوام و ماندگاری بیشترو قیمت بالاتر

قیمت کابینت‌های نئوکلاسیک به عواملی مختلفی بستگی دارد؛ اما به‌طور کلی قیمت این نوع کابینت نسبت‌به قیمت سایر کابینت‌ها بالاتر است. عواملی تاثیرگذار در قیمت آن عبارت‌اند از: ابعاد و اندازه کابینت‌ها، جنس کیفیت چوب و روکش به کاررفته در ساخت کابینت، طراحی و میزان جزئیات، نوع و روش تولید. اگر از بودجه کافی برخوردار هستید و می‌خواهید یک کابینت بادوام و زیبا برای آشپزخانه خود خریداری کنید، کابینت نئوکلاسیک براق انتخاب بهتری است؛ اما اگر مساحت آشپزخانه شما کوچک، بودجه شما کمتر و سبک دکوراسیون منزلتان مدرن است، کابینت‌های های گلاس انتخاب مناسب‌تری خواهند بود؛ زیرا رنگ روشن این کابینت‌ها به بزرگتر دیده شدن آشپزخانه کمک زیادی می‌کند.

کابینت نوین کابین

خرید کابینت نئوکلاسیک و های گلاس از نوین کابین

در این مطلب راجع‌به ویژگی‌ها و مزایای کابینت‌های نئوکلاسیک و های کلاس صحبت کردیم و توضیح دادیم که باتوجه به بودجه‌ و سبک دکوراسیون منزل شما کدام نوع از این سبک‌ها بهتر است‌. اگر قصد دارید این کابینت‌ ها را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت بخرید، به سایت مجموعه نوین کابین مراجعه کنید. نوین کابین در محل کارخانه، دارای نمایشگاه است و مشتریان می‌توانند ساخت سفارش خود را از نزدیک مشاهده کنند و بدانند در چه مرحله‌ای قرار دارد. باتوجه به امکان خرید مستقیم و بی‌واسطه کابینت از کارخانه قیمت محصولات نوین کابین بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. ارائه محصولات به همراه 3 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش از ویژگی‌های دیگر مجموعه نوین کابین است.

خرید کابینت تهران از نوین کابین بدون واسطه و مستقیم از تولیدی کابینت

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: