تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

گردوغبار اهوازی‌ها را بیمارستانی کرد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: گرد و غبار و بارندگی در اهواز از روز جمعه تاکنون بیمارانی را که از ناحبه تنفسی دچار مشکل شده بودند، راهی بیمارستانها کرد.
تدبیر24: ایرج نظری شامگاه شنبه اظهار کرد: گرد و غبار همراه با بارندگی در روز گذشته تاثیرات بدی را بر سلامتی بیماران تنفسی داشته و تا امروز نیز افرادی که در این هوا دچار مشکلات تنفسی شده بودند به بیمارستان مراجعه می کنند.

وی در پاسخ به سوال اعلام تعداد بیماران بر اثر بدی شرایط هوا در اهواز گفت: آمار از سوی دانشگاه علوم پزشکی به ستاد بحران استان ارائه می شود و باید این آمار از ستاد بحران استان گرفته شود.

نظری بیان داشت: تمامی بیمارستان های اهواز آمادگی کامل برای مراجعه بیمارانی را که دچار مشکل تنفسی شده اند، دارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افرادی که دچار بیماری تنفسی و قلبی هستند تقاضا کرد در شرایطی که هوا غبارآلود و ناسالم است از منزل خارج نشوند.

هفته گدشته نیز وزیر بهداشت درمان و علوم پزشکی بحث آلودگی هوا بعد از پدیدار شدن ریزگردها را پیچیده خواند و گفت : سازمانهای مسوول و از جمله محیط زیست باید این موضوع را بصورت کارشناسی بررسی کنند تا علت علمی آن مشخص شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: