نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۵۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

ارتش آمریکا 450 نیرو به کویت اعزام کرده است

  تدبیر24:  ارتش آمریکا اعلام کرد: پنتاگون 450 نیرو برای یک استقرار یک ساله با هدف مبارزه با داعش به کویت اعزام کرده است.

به نقل از خبرگزاری شینهوا، ارتش آمریکا اعلام کرد، این یگان به عنوان مقر عملیات «عزم ذاتی» نیروهای ضربت مشترک، ائتلاف چند ملیتی مبارزه با داعش خدمت خواهد کرد.

این تازه‌ترین استقرار نیرو در کمپین علیه داعش است که تاکنون بر اساس آمارهای پنتاگون 3.2 میلیارد دلار هزینه برای آمریکا به همراه داشته است.

در همین حال پنتاگون تایید کرد، ارتش آمریکا نخستین حمله پهپادی خود علیه داعش از یکی از پایگاه‌های هوایی ترکیه را روز سه شنبه پس از آنکه اجازه رسمی برای استفاده از این پایگاه‌ها را به دست آورد، انجام داد.

کاپیتان جف دیویس سخنگوی پنتاگون اعلام کرد، ارتش آمریکا قصد دارد در آینده نزدیک حمله پهپادی با سرنشین را از ترکیه انجام دهد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: