نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۵۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

داعش 300 عراقی را در موصل اعدام کرد

 تدبیر24جنایتی دیگر از گروه تروریستی داعش در موصل عراق به ثبت رسید. به نقل از پایگاه اینترنتی خبری سومریه نیوز عراق، سخنگوی رسمی نیروهای داوطلب مردمی عراق اعلام کرد: گروه داعش 300 نفر از اعضای کمیسیون انتخابات عراق در موصل را، که از بیش از یک سال پیش در اشغال داعشی ها هستند، اعدام کرده است.

سخنگوی رسمی نیروهای داوطلب مردمی همچنین گفت: اعضای داعش این عده از اعضای کمیسیون انتخابات را بعد از ظهر دیروز با شلیک گلوله و در پادگان الغزلانی اعدام کردند. شماری از زنان نیز در بین اعدام شدگان وجود دارند.
 
سورجی چهارشنبه گذشته نیز اعلام کرده بود داعشی ها 2007 نفر از جمله تعدادی از شخصیت های سیاسی، افسران و معلمان را اعدام کرده اند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: