نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۵۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳

بانک صادرات برترین بانک ایرانی شناخته شد

  تدبیر24: ​به انتخاب نشریه بین‌المللی بنکر ( The Banker ) بانک صادرات ایران به عنوان برترین بانک ایرانی در بین هزار بانک بزرگ جهان معرفی شد.

به نقل از روابط عمومیبانک صادرات ایران، این نشریه معتبر که هر سال نسبت به انتشار رتبه‌بندی بانک های معتبر جهانی بر اساس شاخص های همچون قدرت، اندازه، حجم ، وضعیت سودآوری و نظایر آن اقدام می‌کند، نتیجه رتبه بندی هزار بانک برتر دنیا را در جولای ٢٠١٥ منتشر کرد که بر اساس رتبه‌بندی مذکور بانک صادرات ایران به عنوان برترین بانک در میان هزار بانک معتبر جهانی قرار گرفته و جایگاه ٢٧٨ را به خود اختصاص داده است.

پس از بانک صادرات، بانک‌های پاسارگاد و مسکن در جایگاه های ٤٠١ و ٤٠٨ قرار گرفته‌اند؛ رتبه بانک صادرات در این رتبه‌بندی، نسبت به سال قبل 24 پله ارتقا پیدا کرده است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: