نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۵۵۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

تولید 1590 تن عسل در لرستان

معاون تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: پروژه‎های کاربردی تولید عسل با حضور آقای فرناندو استبان نماینده UNIDO دفتر توسعه صنعتی سازمان ملل اجرا شد.
 تدبیر24:  مهندس «نجیب‎زاده» در جمع خبرنگاران، افزود: مصوب شده با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت جهاد کشاورزی پس از بررسی صنعت زنبورداری، پروژه‎هایی کاربردی برای بهبود و ارتقاء این صنعت و تکمیل زنجیره ارزش غذایی محصول عسل طراحی شود، که در این راستا آقای فرناندو استبان طی بازدید میدانی، نقاط قوت و ضعف و چالش‎ها و مشکلات را بررسی کنند که بتوان براساس گزارش ایشان پروژه‎های عملیاتی طراحی کرد.

وی اظهار کرد: مجموعاً 1916 واحد زنبورداری با جمعیتی حدود 180 هزار فروند و اشتغالزایی 2386 نفر در لرستان مشغول به‎کار هستند.

معاون تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: پارسال، 1590 تن عسل تولید کرده و هم‌اکنون 4 کارخانه با ظرفیت 500 تن بسته‎بندی عسل در استان فعال هستند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: