نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۵۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

زندانی شدن مربی فوتبال ایرانی

مربی فوتبال یکی از مدارس فوتبال به دلیل سوءاستفاده جنسی از یک بازیکن روانه زندان شد.
 تدبیر24:   پس از شکایت های صورت گرفته از یک مربی تیم های پایه به خاطر سوء استفاده جنسی از یک بازیکن و ارتکاب مسائل غیر اخلاقی، این مربی تحت پیگیری قرار گرفت و سپس بعد از اثبات اتهامش، روانه زندان شد.

حبیب الله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران با تأیید این خبر گفت: گزارش هایی از این دست محرمانه به حساب می آید ولی موردی داشتیم که یک مربی در یک مدرسه فوتبال مرتکب مسائل غیر اخلاقی شده بود که به سرعت به این اقدام زننده او رسیدگی شد.
  
شیرازی ادامه داد: این اتفاق در مدرسه فوتبالی رخ داد که از طرف هیات فوتبال مجوز نداشت. چنین اتفاقاتی در مدارسی که مجوز دارند رخ نمی دهد. بعد از زندانی شدن این مربی، به ما اعلام شد که وی ممنوع الفعالیت شده و دیگر حق فعالیت در فوتبال را ندارد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: