نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۵۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

برخورداری تمام روستاهای خراسان شمالی از اینترنت پر سرعت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تمام روستاهای خراسان شمالی تا پایان دولت یازدهم دارای اینترنت پر سرعت می شوند.
 تدبیر24:   محمود واعظی افزود: امروز کسی نمی تواند مردم را از امکانات و ابزارهای ناشی از پیشرفت و توسعه محروم سازد.

وی با اشاره به وجود روستاهای متعدد در شهرستان شیروان گفت: سال گذشته 15 روستا، امسال 30 روستا و سال آینده  هم تمام روستاهای این شهرستان به اینترنت پرسرعت متصل می شوند.

واعظی تکمیل تجهیزات مخابراتی شهرستان شیروان را ضروری برشمرد و گفت: با تکمیل این پروژه شهرستان شیروان به طور کامل تحت پوشش تجهیزات نسل سوم و چهارم تلفن همراه قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: یکی از راه حل های  افزایش سرعت و کیفیت اینترنت در این شهرستان افزایش تعداد شرکتهای ارایه کننده اینترنت و ایجاد رقابت بین آنها برای دادن سرویس بهتر به منظور جلب مشتری است.

واعظی با اشاره به برخی زیرساختهای این شهرستان گفت: پروژه فیبر نوری شیروان، ساروج و بجنورد کامل شده است و مشکلی برای پهنای باند وجود ندارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت:یکی از وظایف و رسالت های پست بانک ها و همچنین پست خرده بانکداری ارایه تسهیلات به مناطق روستایی و محروم است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: