نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۵۶۱۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران؛

جمع حواریون دولت سابق

یکی از معاونین استاندار سابق تهران که گفته می شود از نزدیکان جریان انحرافی بوده است به سمت یکی از معاونت های کلیدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران رسید.
تدبیر24: پس از تفکیک سازمان مدیریت و برنامه ریزی از ریاست جمهوری و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانی، یکی از معاونین استاندار سابق تهران به ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران منصوب شد.
به گزارش خبرنگار سیاسی تدبیر24 وی که تاکنون عملکرد اعتدالی از خود نشان داده بود و همسو با دولت بود در اقدامی تعجب برانگیز یکی از معاونین استاندار سابق تهران را که گفته می شود از نزدیکان جریان انحرافی بوده و زمزمه های انتصاب وی به فرمانداری تهران نیز به گوش رسیده بوده اما با مخالفت حامیان دولت این موضوع منتفی شده است را به عنوان یکی از معاونت های کلیدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران منصوب کرد. 
باتوجه به رویکرد اعتدالی دولت و لزوم همسو بودن مسئولین با برنامه ها و خط مشیء دولت، حساسیت انتصابات و بکارگیری از افراد مسبوق به سابقه در پست های کلیدی بیش از پیش پر رنگ شده است. این مهم، امری است که مسئولین می بایست بدان توجه ویژه داشته و در اجرا آن اهتمام ورزند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
0
0
به موجب قانون، رئیس سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان های سراسر کشور به پیشنهاد استانداران و تایید و موافقت آقای نوبخت ((معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه کشور)) منصوب می شود، بنابراین منصوبین در سازمان های استانی بدون موافقت در سطح کشوری (ملی) امکان پذیر نیست.
نظر شما: