نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۵۶۲۷۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

کمپین"خودرو نخرید"کار دست خودروسازان داد

تصویری عجیب از انبار خودروهای صفر یک کارخانه تولیدکننده خوروی داخلی، در فضای مجازی منتشر شد.
 تدبیر24:  تصویری عجیب از انبار خودروهای صفر یک کارخانه تولیدکننده خوروی داخلی، در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در يک ماه گذشته اگر هر روزنامه پرتيراژ و سايت‌هاي خبري را باز كرده باشيد با يكي از آگهي‌هاي فروش فوري، نقدي، شرايطي و غيره شركت‌هاي واردكننده خودرو مواجه شده‌ايد. اين موضوع با نزديك شدن به توافق ژنو پررنگ‌تر شده و به يكباره قحطي خودروهاي خارجي و امتناع از فروش شرايطي شركت‌هاي وارد‌كننده به سر آمده است.

حالا اين شركت‌ها با منت نهادن بر سر مردم عرضه خود را بيشتر كرده‌اند، اما با وجود ارزان و تثبيت شدن نرخ دلار كه بهانه اين شركت‌ها براي گران‌فروشي بود، روي قيمت نهايي آنها اثر نگذاشته است، يعني شركت‌هاي واردكننده همچنان با طمعكاري به دنبال فروش بيشتر با همان قيمت دو ماه پيش خود هستند.

اما در فضاي مجازي كمپين تبليغاتي از سوي مردم به راه افتاد كه در نوع خود جالب است. بسياري از كساني كه پاي اخبار فروش فوري شركت‌ها نظر مي‌گذارند، خواستار تحريم خريد خودرو تا ارزاني شده‌اند. فرهنگ نخريدن جنس‌گران براي ارزان شدن تا مرز اعتدال در بسياري از كشورها به صورت خودجوش جواب داده و اكنون مردم در بازار خودرو مي‌خواهند همانند بازار آجيل و خشكبار ثابت كنند كه اين شركت‌ها هستند كه محتاج مردمند نه مردم محتاج آنان. اظهارنظر‌هاي جالبي كه در فضاي مجازي براي «نه» گفتن به پيشنهاد فروش خودرو مطرح شده حاكي از خشم مردم از احتكار و گران فروشي شركت‌هاست.

عکس هوایی منتشر شده از پارکینگ یک شرکت خودروساز داخلی نشانگر موفقیت این کمپین بوده است و در این تصاویر، خودروهای تولید شده بسیاری دیده می شود.


برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
0
0
آفرین، با قدرت ادامه می دهیم و عقب نمی نشینیم. چند سال پیاده روی و استفاده از وسایل عمومی کسی رو نکشته و خیر هم داره.
جون مادرتون جانزنید.
باید ادب شون کرد.
اون پر رو ها رو
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
1
من که حاضرم اتفاقا پول جمع کرده بودم یک خودرو بخرم ولی تصمیم گرفتم فعلا از قطار و اتوبوس و تاکسی استفاده کنم سالی 16000 نفر کشته در تصادفات جاده ای اینها جون مردم برایشان از برگ چقندر هم گم ارزش تر است
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
0
0
واقعا باعث تعجب است که مردم عوام ما آگاهی واطلاعاتشان از کارشناسان و مسولین بسیار بالا تر وبروزتراست در عصر کنونی پیشرفت تکنولوژی شتاب بالایی دارد وهر ۵ سال کلا متحول میشود حالا مردم فهمیده اند خرید محصول تکنولوژی ۲۰ تا ۳۰ سال قبل غیر عاقلانه است ولی مسولین نمی فهمند تولید چنین محصولی مثل جوک یا شوخی یا ....است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
0
اگر مردم در هم موارد حتی خزعبلاتی که بدین چسبانده اندهم اطلاع پیدا میکردند و کول عوام فریبان را نمیخوردند و دست منافع طلبان را کوتاه میکردند و در همه موارد یکپارچه عمل میکردند و به ساز و کارهای ان عده که از عوامالناس سوء استفاده میکنند را بی نتیجه مینمودند بسیار عالی میشد خرافات گرائی و سواری دادن به عده ای فرصت طلب راه را برای خیلی کارهای دیگرشان باز نموده است بامید روزی که دلسوزان دین مردم را اگاه نموده تا هر چیزی را هم به تقدیر و قضا و قدر حواله ندهند و جلو پسشرفت خود و مملکت بنام اسلامیمان را نگیرند از عصر ایرا ن هم خواهانیم که گزینشی مطالب را چاپ نکنند و بنفع کسی جز برای رضای الله کار انجام ندهند که ان احسنتم احسنتم لانفسکم و ان اساتم فلها
نظر شما: