نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۵۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

توافق هسته ای مبتنی بر اعتماد است

کمیته عمومی آمریکا و اسرائیل با اشاره به اخبار منتشر شده درخصوص توافق جانبی ایران و آژانس، مدعی شد توافق هسته با ایران مبتنی بر اعتماد است.
 تدبیر24پایگاه اینترنتی کمیته امور عمومی آمریکا و اسرائیل ( ایپک) مدعی شد: با توجه به اینکه ایران خودش اقدام به بازرسی می کند، ازاین رو، توافقنامه هسته ای ایران مبتنی بر اعتماد است.
 این پایگاه اینترنتی به پیش نویسی اشاره کرد که به ادعای این سایت مربوط به توافقنامه جانبی ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی است و به تازگی به دست خبرگزاری آسوشیتدپرس، افشا شده است.
ایپک مدعی شد براساس توافقنامه جانبی ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی، به تهران اعتماد شده است تا بازرسان خود را در تاسیسات نظامی پارچین مستقر کند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: