نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۵۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

تشدید محدودیت های سفر به امریکا

تدبیر24 :مجلس نمايندگان آمريکا با تشديد محدوديت هاي سفر بدون رواديد موافقت کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا،مجلس نمايندگان آمريکا روز گذشته ( سه شنبه ) به اتفاق آراء به طرح تشديد محدوديت هاي سفر بدون رواديد به اين کشور راي داد.
اين طرح که دومين طرح قانوني در آمريکا با هدف افزايش امنيت اين کشور پس از وقوع حوادث تروريستي پاريس است ، با 407 راي موافق در برابر 19 راي مخالف به تصويب رسيد.
بر اساس اين طرح ، اتباع کشورهايي که تا پيش از اين براي سفر به آمريکا نياز به دريافت رواديد نداشتند ، در صورتي که سابقه سفر به کشورهاي سوريه ، عراق ، ايران يا سودان را طي پنج سال گذشته داشته باشند، بايد براي سفر به آمريکا رواديد دريافت کنند.
همچنين بر اساس اين طرح مصوب ، کشورهاي شرکت کننده در اين برنامه موظف هستند اطلاعات درباره افراد مظنون به عضويت در گروه هاي تروريستي را با مقامات آمريکايي به اشتراک بگذارند.
بر اساس گزارش ها ، سالانه نزديک به 20 ميليون نفر بر اساس برنامه لغو لزوم دريافت رواديد آمريکا به اين کشور سفر مي کنند. اين افراد مي توانند حداکثر به مدت 90 روز در آمريکا حضور داشته باشند.
در طرح مصوب مجلس نمايندگان آمريکا ، اسامي کشورهايي همچون عربستان ، قطر و ترکيه که برخي از اتباعشان با گروه هاي تروريستي همچون داعش همکاري مي کنند ، ديده نمي شود . 
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: