نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۷۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
دکتر علی رضا آذربایجانی وکیل دادگستری و استاد دانشگاه مطرح كرد:

عملكرد موفق روحاني در خصوص سياست خارجي

يك وكيل دادگستري گفت: آقاي روحاني به لحاظ سوابق اجرايي، علمي، شخصيتي، تفكري و مهم‌تر از همه توجه به حقوق شهروندي مي‌تواند به مراتب مناسب‌تر از ساير كانديداها باشد.
تدبیر24»عليرضا آذربايجاني درگفت‌وگو با ستاد وكلاوحقوقدانان حامي دكتر حسن روحاني با بيان اينكه اعتقاد به مطلق‌گرايي ندارم و فكر مي‌كنم بايد همه‌چيز را نسبي سنجيد و به همين دليل درانتخابات شركت مي‌كنم، گفت: قطعا درشرايط حاضر و به شكل نسبي از مجموعه كانديداهاي موجود  آقاي روحاني به لحاظ سوابق اجرايي، علمي، شخصيتي، تفكري و مهم‌تر از همه توجه به حقوق شهروندي مي‌تواند به مراتب مناسب‌تر از ساير كانديداها باشد.
وي با اشاره به اينكه دو رقيب اصلي ايشان آقايان رئيسي و قاليباف هستند، ادامه داد: مهم‌ترين شعاري كه آقاي رئيسي مطرح مي‌كند پرداخت يارانه  است كه اين موضوع را به شكل غيرمنطقي و غيرعلمي مطرح مي‌كند و اين مساله مي‌تواند  اداره آينده  كشور را به طور قطع با مشكل مواجه كند.
آذربايجاني با يادآوري آخرين مناظره ميان كانديداهاي رياست جمهوري،‌اظهار كرد:حتي اگر يك درصد نگرش مثبت مي‌توانست نسبت به آقاي قاليباف وجود داشته باشد با رفتاري كه در مناظره نشان دادند و به شكلي نمايشي گرفتن زمين توسط آقايان روحاني و جهانگيري كه يك كاركاملا قانوني و عادي بود  را به رخ كشيدند تاثيري منفي داشت.
اين حقوقدان افزود: اين موضوع نشان ‌دهنده آن است كه چنين آدمي هم هرگز ظرفيت تصدي پست رياست‌جمهوري را ندارد.
وي با بيان اينكه رئيس دولت يازدهم  دوره موفق‌تري را درخصوص سياست خارجي و برجام طي كرده است،‌اظهار اميدواري كرد كه روحاني  منتخب همه مردم باشد.
اين استاد دانشگاه با تاكيد براينكه اما فرد آشنا با مباني حقوق مي‌تواند توجه به مباني حق داشته و درواقع از نحوه حفظ حقوق مردم آگاه‌تر باشد، خاطرنشان كرد: الزاما نياز نيست فردي حقوقدان باشد تا به حقوق مردم توجه كند، اما ايشان ويژگي‌هاي مثبتي دارد كه حقوقدان بودن هم به اين ويژگي‌ها اضافه شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: