نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۷۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
مرتضی مبلغ:

آماده سازی امکانات جشن پیروزی غیر عاقلانه و غیر قانونی است

مقامات قانونی باید با تخلفات محرض انتخاباتی برخورد کنند و اجازه چنین کاری ندهند تا برای مردم روشن شود که این کار اقدامی غیر قانونی است.

تدبیر24»مرتضی مبلغ گفت: زمانی که هنوز انتخاباتی برگزار نشده هرگونه اقدامی در راستای جشن پیروزی خلاف قانون است چراکه هنوز هیچ چیز مشخص نیست ضمن اینکه تمام نظرسنجی ها و فضای جامعه نشان می دهد که برنده قطعی انتخابات آقای روحانی هستند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت وگو با سحر- پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی- با اشاره به اینکه این کارها می تواند منشا اقدامات نسنجیده ای باشد که از سوی هواداران  دستاندکاران ستاد رئیسی رخ می دهد، عنوان کرد: در سال 88 یکی از اتهاماتی که به جریان طرفدار نخست وزیر امام زده می شد این بود که در روز انتخابات و قبل از پایان زمان رای دهی او خود را پیروز انتخابات اعلام کرده و مردم را به جشن پیروزی فراخوانده است.

وی با تاکید بر اینکه وقتی که هنوز چندروز به انتخابات باقی مانده است بروز چنین رفتاری ناپسند و غلط و غیرقانونی است، ادامه داد: من به شخصه بعید می دانم که همچین اقدامی از سوی مسئولان ستاد رئیسی رخ دهد چرا که عاقلانه نیست وقتی چند روز تا زمان انتخابات باقی مانده است همچین اتفاقی رخ دهد.

او در پایان سخنانش تصریح کرد: مقامات قانونی باید با این مسائل که مصداق محرض تخلفات انتخاباتی است برخورد کنند و اجازه چنین کاری ندهند همچنین باید برای مردم روشن شود که این کار اقدامی غیر قانونی است و این دست اقدامات در شان رقابت های انتخاباتی جمهوری اسلامی و به مصلحت کشور نیست.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: