تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 24
کد خبر: ۷۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

دولت یازدهم به انجمن‌های صنعتی توجه کرد

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان گفت: از جمله خدماتی که دولت برای صنعت ارائه کرده، این است که به انجمن‌ها توجه کرد و جلساتی در خصوص رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های انجمن‌ها برگزار شد و یکی از اقدامات دولت اهمیت دادن به این انجمن‌ها بود.

تدبیر24»علی کرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به شور حاکم بر انتخابات اظهار کرد: صنعتگران و تولیدکنندگان حضور پررنگی در این انتخابات خواهند داشت و این شور با حضور آن‌ها دوچندان می‌شود. به اعتقاد ما رکن اصلی اقتصاد کشور همان بخش صنعت است و کاربرد صنعت و نقش آن در اقتصاد از همه بخش‌های دیگر همچون کشاورزی و بازرگانی قوی‌تر است.

وی ضمن تأکید بر شرکت در انتخابات عنوان کرد: انتخابات فرصت بسیار خوبی است که باید از آن استفاده کنیم و ما انجمن سازندگان نفت و گاز خوزستان نیز تلاش کردیم تا در عرصه فعالیت‌های انتخاباتی حضور داشته باشیم و به همکاران خود توصیه کردیم که در روز انتخابات همراه با خانواده‌های خود به پای صندوق‌های رأی بیایند و از این طریق مملکت ما را به آن ارتقای لازم برسانند.

کرانی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی که در دولت یازدهم حاکم شد، هم درآمد دولت بسیار بالا بود و هم قیمت نفت نسبت به دولت قبلی افزایش یافت و با توجه به همین وضعیت بخش‌های صنعتی خیلی بهتر از قبل کار کردند و شرایط برای آن‌ها بهتر شد.

وی با اشاره به تلاش دولت یازدهم در خصوص صنعت عنوان کرد: دولت یازدهم تلاش کرد که چرخ صنعت خیلی خوب بچرخد و ما معتقدیم که اگر به دولت فرصت بدهیم این چرخه که به کندی حرکت می‌کرد، روی ریل و حرکت واقعی بیفتد.

کرانی ادامه داد: شنیدن حرف‌های انجمن‌ها و دغدغه‌های آن‌ها از دیگر اقدامات دولت بوده است و به عنوان مثال ما طی نشستی که با وزیر نفت داشتیم مشکلات و راهکارهایی در خصوص بهبود صنعت نفت و تولیدکنندگان داخلی ارایه کردیم و اعتقاد داریم که این مسائل را پیگیری می‌کنند.

وی گفت: ثبات ارز برای ما بسیار مهم است زیرا در صنعت نفت با نوسانات نرخ ارز قیمت‌ مواد اولیه بالا و پایین می‌رود و این مساله به صنعت آسیب می‌رساند. ما به عنوان سازندگان تجهیزات نفتی انتظار داریم که به مشکلات نفت به خصوص در استان خوزستان که منشاء اصلی تولید و درآمد نفتی است، بیشتر رسیدگی شود.

رییس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان اظهار کرد: ما انتظار داریم دولت آینده این فرصت را به خوزستان بدهد و در تمام نشست‌های اقتصادی و تخصصی نفت یک نماینده از انجمن سازندگان در این نشست‌ها حضور داشته باشد و از نظرات و مشارکت آن‌ها در تصمیم‌گیری‌ها استفاده شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: