نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۷۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
محمدعلی نجفی:

معلمان، افراد را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند

رئیس ستاد فرهنگیان دکتر روحانی گفت: اکنون بر یکایک ما معلمان واجب است که نسبت به آگاه سازی و تبیین شرایط ویژه کنونی کشور و ترغیب نمودن جهت شرکت در انتخابات و رای به جناب آقای دکتر حسن روحانی همت کنیم تا بتوانیم با استمرار دولت تدبیر و امید به مطالبات قانونمند معلمان جامه عمل بپوشانیم.
تدبیر24»پیام رئیس ستاد فرهنگیان دکتر روحانی به شرح زیر  است؛

بسمه تعالی

معلمان عزیز، فرهنگیان گرامی

اکنون در آستانه انتخابی بزرگ و موثر در سرنوشت همه مردم کشورمان هستیم . شما به عنوان یکی از گروه های مرجع و تاثیرگذار در تصمیم های اجتماعی مردم میهن اسلامی مان هستید و اعتماد کثیری از آنان را بواسطه عملکرد و جایگاه معلمی بدست آورده اید.                                                                                                            

تلاش و کوشش بی دریغ شما در طول روزهای تبلیغات انتخابات که با آگاه سازی توده مردم و روشنگری آنان نقش والا و موثری ایفا نمودید، مایه افتخار همه دلسوزان این سرزمین کهن است.                                                              

خواسته های قانونی و تلاش در جهت تحقق قانون مند آنها نیازمند استمرار دولتی قانونمند و عقلانیت گراست و جناب آقای دکتر حسن روحانی که باور و عملکردشان بیانگر توجه جدی به تعلیم و تربیت و عنایت ویژه به جایگاه آموزش و پرورش در رشد و توسعه کشور می باشد اکنون مورد وثوق قاطبه فرهنگیان بوده و اینجانب شهادت می دهم که در طول دوره دولت یازدهم با همه کاستی ها و گرفتاری های بازمانده از دولت های قبل، تلاش چشمگیری برای رفعت بخشیدن به جایگاه معلمان و فرهنگیان در زمینه های مختلف مادی و معنوی انجام داد و اکنون نیز اعلام نموده اند که آموزش و پرورش اولویت ایشان در دولت دوازدهم خواهد بود.

انشااله با تلاش و همت شما معلمان و فرهنگیان دلسوز و علاقمند مشکلات آموزش و پرورش را از طریق ایجاد کمپین ملی پیگیری مطالبات معلمان با عضویت تمام فرهنگیان و اینجانب به درستی شناسایی و جمع بندی و تا حد حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد تا انشااله معضلات به تدریج مرتفع شده و آموزش و پرورش توسعه یافته ای را در آینده شاهد باشیم.    

اکنون بر یکایک ما معلمان واجب است که نسبت به آگاه سازی و تبیین شرایط ویژه کنونی کشور و ترغیب نمودن جهت شرکت در انتخابات و رای به جناب آقای دکتر حسن روحانی همت کنیم تا بتوانیم با استمرار دولت تدبیر و امید به مطالبات قانونمند معلمان جامه عمل بپوشانیم.  

با احترام                          

محمدعلی نجفی                  

رئیس ستاد فرهنگیان دکتر روحانی

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: