نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۷۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

شور و نشاط انتخاباتی از نشانه های اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: شور و نشاط انتخاباتی در کشور و حضور حداکثری مردم در صحنه یکی از نشانه های اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه است.

تدبیر24»احد جمالی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حماسه سیاسی بزرگ انتخابات در 29 اردیبهشت افزود: ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی همواره حضور خود را در عرصه های مختلف انقلابی و دفاع مقدس و پاسداری از ارزش ها به اثبات رسانده اند و در انتخاب های مختلف شرکت گسترده ای داشته اند.

وی تاکید کرد: مهم ترین سرمایه های اجتماعی این نظام و انقلاب، ملت هستند که با پشتیبانی خود همواره زمینه نا امیدی دشمن و خنثی شدن توطئه ها را فراهم آورده اند و بی شک مشارکت و حضور مردم در انتخابات پیش رو حداکثری خواهد بود و به واسطه حضور سرمایه های اجتماعی، دشمنان ناامید خواهند شد.

وی تصریح کرد: بر اساس فرمایشات رهبرمعظم انقلاب حضور حداکثری مردم مهم‌ترین اولویت است در این راستا همه فرهیختگان، علما، نخبگان، مسئولان و متولیان باید در جهت ترغیب مردم در حضوری حماسی و با شکوه تلاش کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خاطرنشان کرد: جذابیت انتخابات به عنوان یک رقابت سالم به وجود اختلاف نظرها می باشد اما این اختلاف نظرها نباید منجر به بحث و جدل و سیاه نمایی و افتراء و بی اخلاقی شود.

وی اظهارکرد: هر آن چه که امنیت ملی را به مخاطره بیندازد مذموم است و حامیان و کاندیداها باید توجه داشته باشند که با اخلاق مداری مانع از احساس پیروزی در دشمنان در مسیر تفرقه افکنی شوند.

جمالی یادآور شد: اگر اخلاق و ادب در هر شرایطی مورد توجه قرار بگیرد از ناهنجاری ها و آسیب های زیادی در انتخابات و روند تبلیغات جلوگیری می شود چرا که دامن زدن به اختلاف نظرها و ایجاد هیاهوهای انتخاباتی و تکیه بر افتراء و بی اخلاقی به مصلحت نظام نیست و مردم را نا امید می کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بیان کرد: باید شور و نشاط انتخاباتی حفظ شود تا همه در سرنوشت خود سهیم شوند مبادا برخی از بی اخلاقی ها این شور و نشاط را به تلخی بکشاند.

وی گفت: برگزار کنندگان انتخابات نیز باید توجه داشته باشند که با پرهیز از هر گونه نگاه حزبی و جناحی در جهت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای تلاش کنند.

جمالی در پایان خاطرنشان کرد: در چینش ناظران و سرناظران در پای صندوق ها به گونه ای برنامه ریزی شده که شائبه ای باقی نماند و ما در صیانت از آرای مردم همه تلاش خود را به کار گرفته ایم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: