نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۷۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

میزان بارش‌ها تاکنون 441 میلی‌متر بوده است

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: میزان بارش‌ها در استان تاکنون 441 میلی‌متر بوده است.
تدبیر24»مهندس رضا آریایی در جمع خبرنگاران با اشاره به میانگین میزان بارش در سال آبی جاری و مقایسه آن با مقدار بارش در سال گذشته و بلندمدت 40 ساله تا به امروز، اظهار کرد: میانگین بارش سطح استان در سالجاری تاکنون 441 میلی متر بوده است.
وی ادامه داد: میانگین بارش مدت مشابه در سال قبل 652 میلی ‌متر بوده که 32 درصد کاهش بارندگی را نشان می‌دهد.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: میانگین بارش بلند مدت در مدت مشابه 438 میلی ‌متر بوده است.

وی به مقدار بارش در شهرستان‌های استان تا به امروز اشاره کرد و افزود: تاکنون میزان بارش در شهرستان دورود 626 میلی‌متر، بروجرد  599 میلی‌متر، الشتر502 میلی‌متر، نورآباد 467میلی‌متر، ازنا 419 میلی ‌متر ، خرم آباد 412 میلی ‌متر ، الیگودرز 384 میلی ‌متر ، رومشگان 350 میلی ‌متر ، پلدختر 348 میلی ‌متر و کوهدشت 306 میلی‌متر بوده است.

مدیر‌کل مدیریت بحران لرستان با بیان اینکه در این چند روز بارندگی  در شهرستان‌ های دوره چگنی، دورود ، بروجرد و شهر معمولان تگرگ خسارت زیادی به باغات و کشاورزی آنان وارد کرد، همچنین در این شهرستان‌ها آب به داخل خانه سرازیر شد‌.

آریایی با بیان اینکه خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم، اضافه کرد: افرادی که بیمه هستند می‌‌توانند با مراجعه به سازمان بیمه جهت برآورد و دریافت خسارت اقدام کنند‌.

وی تصریح کرد: همچنین در برخی مناطق استان  شاهد ریزش کوه، آب گرفتی برخی معابر شهری روستایی و همچنین ورود روان آب‌ها به برخی منازل مسکونی بودیم‌.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: