نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۷۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
عابدی:

به انتخابات به عنوان یک حق نگاه شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: از جنبه بین‌المللی انتخابات آثار بسیار مثبتی دارد و مهم این نیست که چه کسی رأی آورده بلکه تعداد شرکت کنندگان مهم است.

تدبیر24»حیدر علی عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به حضور مردم در انتخابات، اظهار کرد:  برای شرکت درانتخابات باید به چند نکته توجه کرد. نخست اینکه ما اگر به فکر آینده فرزندان هستیم و می‌خواهیم که کشورمان یک کشور توسعه یافته‌ باشد به طوریکه فرزندانمان با عشق و علاقه در این مملکت زندگی کنند باید حتماً آگاهانه در انتخابات شرکت کنیم.

این نماینده مردم اصفهان در مجلس، با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یک حق است و اگر کسی از این حق خود دفاع نکند در بقیه زندگی نیز موفق نخواهد بود، اضافه کرد: باید به انتخابات به عنوان یک حق نگاه شود.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بابیان اینکه زمانی که درانتخابات شرکت می‌کنید در واقع  نسبت به سرنوشت کشورمان حساس می‌شویم، افزود: واضح است که در همین ایام انتخابات چقدر فهم سیاسی مردم نسبت به اهمیت انتخابات  تغییر یافته است و محیطی ایجاد شده که همه در این  فرآیند شرکت می‌کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کسی که تصمیم دارد در انتخابات شرکت نکند در این فرآیند حضور نمی‌یابد و برایش مهم نیست که چه کسی می‌آید.

عابدی با اشاره به اینکه بنابراین شرکت در انتخابات انگیزه افراد را برای تعیین سرنوشت خودشان افزایش می‌دهد، گفت: از جنبه بین‌المللی نیز انتخابات آثار بسیار مثبتی دارد و مهم این نیست که چه کسی رأی آورده، بلکه تعداد شرکت کنندگان مهم است. 

 وی ادامه داد: شرکت در انتخابات می‌تواند در مجامع بین‌المللی اثرگذار باشد. از همه مهم‌تر اینکه همه مدیون خون شهدا هستیم و جواب شهدا را اگر در انتخابات شرکت فعال نداشته باشیم چه می‌دهیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: