نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۷۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
ابراهیم نکو خبر داد:

شور و نشاط مردمی در رباط کریم

شاط و شور عمومی نشان می دهد که مردم توجه خوبی نسبت به انتخابات و تعیین سرنوشت خود ، جامعه ، آیندگان و کشورشان دارند.

تدبیر24»ابراهیم نکو،نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت : خوشبختانه مردم از ساعات ابتدایی روز استقبال خوبی داشته اند و خود من که در حوزه رباط کریم و شهرهای حوزه آن حضور یافتم شاهد آن بودم که مردم با شور و نشاط خوبی در صف های رای حاضر شده اند.

 نکو در گفت و گو با سحر، پایگاه اطلاع رسانی ستاد دکتر روحانی درباره فضای جامعه در روز رای گیری ، گفت: خوشبختانه مردم از ساعات ابتدایی روز استقبال خوبی داشته اند و خود من که در حوزه رباط کریم و شهرهای حوزه آن حضور یافتم شاهد آن بودم که مردم با شور و نشاط خوبی در صف های رای حاضر شده اند.

این نماینده رباط کریم در مجلس نهم ادامه داد: این نشاط و شور عمومی نشان می دهد که مردم توجه خوبی نسبت به انتخابات و تعیین سرنوشت خود ، جامعه ، آیندگان و کشورشان دارند و این جای امیدواری و خوشحالی دارد.

به گفت او، مهمتر از این مشارکت حفظ قوانین و اخلاق در خلال این انتخابات است که مردم به خوبی این مساله را رعایت کرده اند و مسئولان و نهادهای مسئول در نظارت و اجرای انتخابات انتظار می رود که به خوبی تمام مسائل و حواشی انتخابات را رصد کنند تا این انتخابات و این روند خوب و امیدوار کننده همچنان ادامه پیدا کند.

نکو در پایان تصریح کرد: این روند امیدوار کننده حکایت از آن دارد که در پایان این انتخابات مردم پیروز واقعی و اصلی خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: